08-02-2021 20:00
08-02-2021 22:58
@kuba1 dzięki za odpowiedź
09-02-2021 10:49
Trochę to dziwne.
My składaliśmy 18.11 -> wniosek wszedł w analizę 30.11.
Decyzja ostateczna 4.01. Nie mieliśmy decyzji wstępnej + składaliśmy komplet dokumentów.
10-02-2021 22:54
@AgnieszkaM1 chcielibyśmy pomóc, ale tutaj nie mamy dostępu do danych w systemie Czas, o którym piszesz jest rzeczywiście długi. Żeby wyjaśnić sprawę, proszę o kontakt ze specjalistą, u którego kompletowałaś dokumenty.
Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter
... 19-11-2024
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024