Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Nadpłata kredyty a najbliższa rata

Witam,
Chciałbym nadplacic około połowy pozostałego kredytu.
Rata pobierana jest 15 dnia miesiąca.
Czy jeżeli nadplace ratę około 10, to najbliższa rata też będzie już tą pomniejszoną, czy dopiero w następnym miesiącu będzie ona mniejsza?
W moim ING karzą zabezpieczyć kwotę na spłatę najbliższej raty, ale niestety nie jest napisane jaka to powinna być kwota :-)

Drugie pytanie, z tego co udało mi się ustalić, czas oczekiwania na aneks to 10 dni roboczych. Czy to oznacza że po nadplacie i zgłoszeniu chęci podpisania aneksu, w 10 dniu po zgłoszeniu będę musiał już podpisać dokumenty, czy dopiero wtedy będę mógł umówić się na konkretny termin na podpisanie umowy w placówce?
Dziękuję za odpowiedź :-)

Odpowiedz
0 Lajków
mruczek123
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
05-01-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 801 wyświetleń)

Re: Nadpłata kredyty a najbliższa rata

Jeśli nadpłacasz kredyt hipoteczny, ratę zmniejszymy już tego samego miesiąca. Tak więc 15 zapłacisz już mniejszą ratę. 
A rata po skróceniu okresu kredytowania, wejdzie w życie dopiero po podpisaniu aneksu w naszej placówce.

Aneks możesz zamówić na naszej infolinii hipotecznej 32 357 00 57. Od razu umówimy Cię na spotkanie z doradcą w oddziale Emotikon: Szczęśliwy
Zapraszamy więc do kontaktu.


 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 703 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy