19-07-2022 21:28
20-07-2022 18:27
Informacja, jaką otrzymałaś jest poprawna. Z tego co piszesz, wnioskuję, że w harmonogramie masz już widoczną nową ratę, po zmianie WIBORU. Dopiero po jej zapłaceniu będziemy mogli przyjąć wniosek o bezpłatny aneks. Możemy to zrobić do 3 miesięcy od nadpłaty.
Jeśli zależy Ci na zmianie raty już teraz, możemy od Ciebie przyjąć aneks płatny, gdzie będziemy ponownie badać Twoją zdolność kredytową.
21-07-2022 12:28
21-07-2022 19:01
Mam podobną sytuację - na infolinii usłyszałam, że jeżeli nie zdążą sporządzić aneksu przed zmianą oprocentowania to nie będzie możliwości skrócenia okresu spłaty rat. Czekam na informację z banku. Czy dobrze wnioskuję, że jeżeli nie będzie teraz zgody na skrócenie okresu spłaty, to można próbować znów nadpłacić kredyt (np.za miesiąc) i wnioskować o aneks ze skróceniem okresu spłaty? A jeżeli tak, to czy do skrócenia i przeliczenia okresu spłaty będzie brana pod uwagę też ta nadpłata, którą już zrobiłam czy tylko kwota jaką wpłacę w kolejnej nadpłacie?
22-07-2022 07:38
22-07-2022 12:30
czy aby na pewno nie biora pod uwage wczesniejszych nadplat?
ja rozumialem to tak: nadplacasz np. rok temu, teraz robisz drobna nadplate, nawet zlotowke, i mozesz zrobic aneks (masz 3 msc od ostatniej nadplaty ale biora pod uwage wszystkie nadplaty), czy ing moze potwierdzic?
23-07-2022 08:57
Podepnę się pod prośbę as91 - czy ING może potwierdzić ??
23-07-2022 10:47 | Edytowano: 23-07-2022 10:50
Do wyliczenia nowego okresu spłaty bierzemy pod uwagę aktualne saldo kapitału do spłaty oraz datę ostatniej nadpłaty. To, czy były wykonywane przed, czy po zmianie harmonogramu, nie ma wpływu na nasze decyzje.
23-07-2022 11:51
23-07-2022 17:21
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024