Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Nadpłata kredytu po wakacjach kredytowych

Proszę o wyjaśnienie poniższych kwestii związanych z nadpłatą kredytu oraz wakacjami kredytowymi:

 

- czy bezpośrednio po zakończeniu wakacji kredytowych można przed zapłatą kolejnej raty zrobić nadpłatę z wnioskiem o skrócenie okresu kredytowania, czy trzeba najpierw zapłacić kolejną ratę (raty zostały zawieszone  na miesiące listopad, grudzień oraz styczeń; w październiku został podpisany aneks o skrócenie kredytu po poprzedniej nadpłacie i zapłacono wyższą ratę w dniu 05.10.2022 po zmianie harmonogramu)

 

- jeżeli po nadpłacie rata w lutym byłaby dużo niższa niż w październiku to czy po wakacjach kredytowych będzie do aneksu brana pod uwagę najwyższa rata z całego okresu kredytowania czy też z jakiegoś krótszego okresu 

 

- czy podział raty na część kapitałową i odsetkową wykazany w harmonogramie może się zmienić po wakacjach kredytowych - obecnie w zakładce kredyt hipoteczny w bankowości elektronicznej gdzie podane są szczegóły kredytu figurują zupełnie inne kwoty niż w harmonogramie (część odsetkowa jest o wiele wyższa)

Odpowiedz
0 Lajków
jo_sp
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
12-10-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 743 wyświetleń)

Re: Nadpłata kredytu po wakacjach kredytowych

Nadpłacać kredyt można w dowolnym momencie, natomiast jeśli ma zostać skrócony okres kredytowania po nadpłacie, to ważna będzie wysokość najwyższej zapłaconej raty w historii, żeby aneks był bezpłatny. Najlepiej skontaktować się z infolinią, żeby sprawdzić, kiedy taka rata się pobrała, czy lepiej będzie zaczekać i zapłacić ratę po zakończeniu zawieszenia. Ważna tu jest data zmiany oprocentowania, specjalista sprawdzi to na infolinii.

Bezpłatnym aneksem możemy skrócić okres kredytowania maksymalnie do najwyższej zapłaconej raty w całej historii kredytu.

W ostatniej kwestii prosimy o kontakt z infolinią kredytów hipotecznych, aby wyjaśnić ewentualne nieścisłości.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
338
65
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 672 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy