Odpowiedz

NWH a czasy procesowe

Cześć,

 

Mam pytanie odnośnie czasów procesowych w NWH (Nowy Wniosek Hipoteczny). 

Wedle tego co znajduje się na stronie: https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy kolejność procesowa jest odwrócona lekko w stosunku do standardowego procesu tj. decyzja ostateczna znajduje się wcześniej (chociaż moim zdaniem jest to błąd edycyjny).

Będąc na 5 kroku na którą pozycję powinienem patrzeć, żeby oszacować czas wydania decyzji? 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Kuna93
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
21-05-2024
Wiadomość 1 z 2 (7 734 wyświetleń)

Re.: NWH a czasy procesowe

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Trudno nam tutaj odnieść się do informacji podanej na stronie, bo musieliby to zweryfikować specjaliści hipoteczni. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie http://www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -> Umów spotkanie. Z dostępnych opcji polecam wybór spotkania wideo, na którym możesz porozmawiać z dowolnego miejsca, nie tracąc czasu na dojazd. Rozwiązanie to jest bardzo proste – nie trzeba niczego instalować, wystarczy wejść w linka, który prześlemy na mejla. Będziesz mogła zobaczyć naszego specjalistę i z nim porozmawiać.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
584
126
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (7 519 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Makler - daleko do waszej konkurencji

Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter

...

19-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będz

...

18-11-2024
Rangi w społeczności

Dzień dobry, jestem tutaj nowa Emotikon: Szczęśliwy i nieco pogubiona Emotikon: Mrugający Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,

...

18-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy