Odpowiedz

NWH a czasy procesowe

Cześć,

 

Mam pytanie odnośnie czasów procesowych w NWH (Nowy Wniosek Hipoteczny). 

Wedle tego co znajduje się na stronie: https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy kolejność procesowa jest odwrócona lekko w stosunku do standardowego procesu tj. decyzja ostateczna znajduje się wcześniej (chociaż moim zdaniem jest to błąd edycyjny).

Będąc na 5 kroku na którą pozycję powinienem patrzeć, żeby oszacować czas wydania decyzji? 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Kuna93
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
21-05-2024
Wiadomość 1 z 2 (2 814 wyświetleń)

Re.: NWH a czasy procesowe

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Trudno nam tutaj odnieść się do informacji podanej na stronie, bo musieliby to zweryfikować specjaliści hipoteczni. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie http://www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -> Umów spotkanie. Z dostępnych opcji polecam wybór spotkania wideo, na którym możesz porozmawiać z dowolnego miejsca, nie tracąc czasu na dojazd. Rozwiązanie to jest bardzo proste – nie trzeba niczego instalować, wystarczy wejść w linka, który prześlemy na mejla. Będziesz mogła zobaczyć naszego specjalistę i z nim porozmawiać.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
553
120
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 599 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy