14-07-2021 10:09
15-07-2021 10:21
@Kacper1986 Na zdolność kredytową wpływ ma wiele czynników, np. dochody, historia kredytowa, obciążenia lub wycena nieruchomości. Niestety, nie jesteśmy w stanie zweryfikować, czy możemy jakoś skorygować ten wniosek. Proszę, skontaktuj się z doradcą, z którym go składałeś. Możesz również złożyć reklamację z prośbą o uzasadnienie tej decyzji. Zrobisz to na czacie w Moim ING lub pod numerem telefonu 32 357 00 57.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024