20-04-2022 12:51
21-04-2022 17:01
Prosimy, wyślij nam wiadomość w Moim ING po zalogowaniu - sprawdzimy, czy wymaga to naniesienia zmian w kosztorysie do Twojego kredytu czy nie. Jeśli będą konieczne u nas jakieś zmiany, odpiszemy to w wiadomości zwrotnej.
Proszę skontaktuj się w tej sprawie ze swoim doradcą kredytowym. Tutaj nie mamy możliwości sprawdzenia tych informacji.
13-05-2024Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości - znajdziesz go po zalogowaniu na dole. Blokada możliwości wykonywania screenów jest związana z bezpieczeństwem.
13-05-2024Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024