29-04-2020 12:57
29-04-2020 14:04
@Krdytobiorca Odpowiedziałem już na Twoje pytanie tutaj https://spolecznosc.ing.pl/-/Kredyty-i-po%C5%BCyczki/Kredyt-hipoteczny/m-p/24657#M1751 Widzimy i odpisujemy na Wasze pytania. Nie ma potrzeby zakładania dwóch takich samych wątków
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024