03-03-2021 09:02
04-03-2021 08:08
@Otador W opisanej sytuacji przypuszczam, że trzeba dostarczyć nam jakiś dokument. Powinien to dla Ciebie sprawdzić specjalista, u którego kompletujesz dokumenty, bo rzeczywiście na infolinii ani w naszych oddziałach nie mamy dostępu do wniosków, które są składane u pośredników. Proszę, żebyś jeszcze raz wyjaśniła tę sprawę ze swoim specjalistą.
Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Niestety ale kolega ma racje. Nie dość że kurs jest delikatnie mówiąc mało atrakcyjny w porównaniu z innymi bankami w Polsce to do tego dolicza się dziwnym trafem nigdzie nie widoczną prowizje. Przykł
... 13-02-2025W bankowości internetowej ING Business niedawno były trzy osoby uprawnione do składania wniosków i ich akceptowania w imieniu podmiotu. Dwie osoby zrezygnowały z funkcji członków zarządu i bank usunął
... 13-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
10 | |
6 | |
5 | |
5 |