03-03-2021 09:02
04-03-2021 08:08
@Otador W opisanej sytuacji przypuszczam, że trzeba dostarczyć nam jakiś dokument. Powinien to dla Ciebie sprawdzić specjalista, u którego kompletujesz dokumenty, bo rzeczywiście na infolinii ani w naszych oddziałach nie mamy dostępu do wniosków, które są składane u pośredników. Proszę, żebyś jeszcze raz wyjaśniła tę sprawę ze swoim specjalistą.
Cześć,
Mam pytanie, które dostępne fundusze w ING w ramach inwestowania IKE inwestują w AI & Chmury obliczeniowe?
Dzięki
Przesłałem numer Twojej reklamacji do odpowiedniego działu w naszym banku z prośbą o szybsze rozpatrzenie sprawy.
10-12-2023Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub na infolinii: 32 357 00 57. Sprawdzimy Twój kredyt. Specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty w
... 10-12-2023