Odpowiedz

Kredyt hipoteczny-status wniosku

Witam,
Szukam pomocy w następującej sprawie: mój aktualny status wniosku dostępny przez forms ing to krok 2 "analiza dokumentów" z dopiskiem, że czekają na dodatkowe dokumenty, o których poinformował nas doradca. I tu pojawia się kłopot, doradca twierdzi że ing na nic nie czeka, tylko to my czekamy na decyzje banku. Generalnie od tygodnia słyszymy, że decyzja będzie dziś...śmiem twierdzić, że doradca chce sprawdzić kredytu zamknac w konkurencyjnym banku, gdzie podobno jest już decyzja...dzwoniłam, pytałam i ing mnie odbija twierdząc, że nie może mi nic przekazać. Czuję się bezradna jako wieloletni klient banku...czy jednak jedyna opcja jest wizyta w centrali banku?
Odpowiedz
0 Lajków
Otador
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
03-03-2021
Wiadomość 1 z 2 (6 907 wyświetleń)

Re: Kredyt hipoteczny-status wniosku

@Otador W opisanej sytuacji przypuszczam, że trzeba dostarczyć nam jakiś dokument. Powinien to dla Ciebie sprawdzić specjalista, u którego kompletujesz dokumenty, bo rzeczywiście na infolinii ani w naszych oddziałach nie mamy dostępu do wniosków, które są składane u pośredników. Proszę, żebyś jeszcze raz wyjaśniła tę sprawę ze swoim specjalistą. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
591
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (6 774 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Status wniosku - etapy i czas oczekiwania

Jak długo czekasz? Znasz powód wcześniejszej odmowy?

09-12-2024
Re.: Kredyt dokumenty elektroniczny podpis

Istnieje możliwość przyjmowania wymaganych dokumentów tj. np.: zaświadczenia o dochodzie, zaświadczenia z Urzędu Skarbowego/ZUS/KRUS z kwalifikowanym podpisem elektronicznym/kwalifikowaną pieczęcią. T

...

09-12-2024
Re.: Awaria bankomatu i utrata gotówki podczas wpłaty

Przykro mi z powodu tej sytuacji. Przekazałem prośbę o pilne rozpatrzenie zgłoszenia do działu reklamacyjnego.

09-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy