03-03-2021 09:02
04-03-2021 08:08
@Otador W opisanej sytuacji przypuszczam, że trzeba dostarczyć nam jakiś dokument. Powinien to dla Ciebie sprawdzić specjalista, u którego kompletujesz dokumenty, bo rzeczywiście na infolinii ani w naszych oddziałach nie mamy dostępu do wniosków, które są składane u pośredników. Proszę, żebyś jeszcze raz wyjaśniła tę sprawę ze swoim specjalistą.
Jeżeli zamówiłem dla dziecka (13+ I z kontem Mobi) kartę przedpłacona to kiedy zostanie pobrane 15 pln za jej wydanie i kto poniesie te koszty ja czy dziecko ?
22-06-2025Proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Czat znajdziesz w dolnej części ekranu. Sprawdzimy te przelewy.
20-06-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |