13-04-2022 20:43
15-04-2022 15:53
Sytuacja, którą opisujesz wymaga sprawdzenia przez nas dokładnie tych dokumentów, które posiadasz. Skontaktuj się proszę z naszymi doradcami hipotecznymi (telefonicznie pod numerem 32 357 00 57 lub czacie w Moje ING). Możesz również porozmawiać z doradcą, który przyjmował wniosek
W aplikacji mobilnej nie udostępniamy pełnych danych kart. Pełne dane kart są dostępne tylko na jej fizycznej formie. Kart przedpłaconych dla klientów indywidualnych powyżej 13 roku życia nie można do
... 15-07-2025W obu przypadkach odpowiedź jest taka sama - nie da się.
15-07-2025Obecnie faktycznie udostępniamy usługę wyłącznie dla osób pełnoletnich, ale pracujemy nad jej wdrożeniem dla osób w wieku 13-17.
15-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |