Odpowiedz

Kredyt hipoteczny na budowę domu

Dzień dobry,
Mam w ING kredyt hipoteczny na budowę domu. Czy ktoś orientuje się w którym miejscu umowy znajduje się informacja o tym, do jakiego etapu dom ma być wybudowany? Tzn. czy ma to być stan deweloperski, wykończony, pod klucz? Z tego co widzę w umowie i załącznikach jest mowa tylko o przeznaczeniu na "budowę", a kosztorys jest bardzo ogólny. Nie widzę żadnej informacji o tym, w jakim stopniu dom musi być wykończony, chociaż pamiętam, że przy podpisaniu umowy była mowa o tym, że wykończony musi być. Zastanawiam się skąd wziąć konkretne informacje czy z kredytu w trakcie okresu budowlanego muszę zrobić np. tynk na elewacji, czy obie łazienki muszą być na gotowo, albo czy w każdym pomieszczeniu muszę mieć zamontowane listwy przypodłogowe, kontakty i oświetlenie? Takie szczegóły, które nie będą niezbędne na początku po przeprowadzce, ale sumarycznie dają spory koszt, który wolałabym przeznaczyć jednak na lepsze materiały itp.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaZ1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-04-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 460 wyświetleń)

Re: Kredyt hipoteczny na budowę domu

Sytuacja, którą opisujesz wymaga sprawdzenia przez nas dokładnie tych dokumentów, które posiadasz. Skontaktuj się proszę z naszymi doradcami hipotecznymi (telefonicznie pod numerem 32 357 00 57 lub czacie w Moje ING). Możesz również porozmawiać z doradcą, który przyjmował wniosek Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
429
82
18-01-2021
Wiadomość 2 z 2 (1 380 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie wydał pieniędzy mimo błędu transakcji

Otrzymaliśmy wiadomość, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Znajdziesz je po zalogowaniu w Moim ING

19-07-2024
Re.: Nie można dodać karty ING Visa do Google Pay

Prosimy, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Dzięki temu będziemy mieli wgląd do danych w systemie i sprawdzimy Twoją kartę.

 

19-07-2024
Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Minęło 24 h od kad nie mogę wypłacić środków ani płacić kartą w sklepie jestem ciekawa jakby tak któremuś Panu z działu bezpieczeństwa zablokowano konto i zostawiono bez środków czy byli by zadowoleni

19-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy