Odpowiedz

Kredyt hipoteczny - decyzja

Dzień dobry, czy przez obecną sytuację pandemii wydłuża się czas oczekiwania na decyzję dot.przyznania kredytu hipotecznego?
03.03.2020 został złożony wniosek (wraz z operatem) i niestety do dziś nie otrzymałam żadnej odpowiedzi ze strony banku.

Pozdrawiam,
Natalia
Odpowiedz
0 Lajków
Natalia50550
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
21-03-2020
Wiadomość 1 z 6 (5 231 wyświetleń)

Re.: Kredyt hipoteczny - decyzja

Myślę, że analiza wniosku ulegnie przedłużeniu. Dzwoń na infolinię hipo.
Odpowiedz
0 Lajków
samoa
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
17
3
03-01-2019
Wiadomość 2 z 6 (5 144 wyświetleń)

Re.: Kredyt hipoteczny - decyzja

Ale dostałaś chociaż te informacje RODO, które wysyłają zawsze po zarejestrowaniu Twojego wniosku?
Sprawdzałaś w tej sprawdzarce wniosków online jaki wniosek ma status?

Ale tak jak przedmówca napisał - na infolinii osoby są bardzo pomocne.
Odpowiedz
0 Lajków
Galanel88
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
163
42
06-09-2019
Wiadomość 3 z 6 (5 142 wyświetleń)

Re.: Kredyt hipoteczny - decyzja

To naprawdę należy sprawdzić na CC, może ktoś zapisał błędny adres email przy rejestracji wniosku. Sprawdź spam.

Odpowiedz
0 Lajków
samoa
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
17
3
03-01-2019
Wiadomość 4 z 6 (5 140 wyświetleń)

Re: Re.: Kredyt hipoteczny - decyzja

Staramy się podejmować decyzje kredytowe w standardowym terminie - 21 dni kalendarzowych, od złożenia kompletu dokumentów. Nie możemy jednak w tym momencie tego przewidzieć. Robimy co w naszej mocy 💪

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 5 z 6 (5 056 wyświetleń)

Re: Re.: Kredyt hipoteczny - decyzja

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

Tak, tą automatyczną wiadomość o RODO dostałam, ale nic poza tym.

Wiem, że sytuacja jest bardzo specyficzna, nieczęsto się ogłasza stan epidemii, ale wiadomo - z drugiej strony wisi nad głową umowa notarialna i przyrzeczone w niej terminy.

Dzięki za sygnał z infolinią, skontaktuję się na pewno.

Pozdrawiam,
Natalia
Odpowiedz
0 Lajków
Natalia50550
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
21-03-2020
Wiadomość 6 z 6 (5 026 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Niezadowolenie z powodu wycofania paczek przelewów

@websafe płotki nie płotki zawsze to pieniądz - przy przejściu na ING Business zmieniają się opłaty.

23-05-2025
Re.: Niezadowolenie z powodu wycofania paczek przelewów

A pozwalają już JDG przechodzić na ING Business? Mnie na przestrzeni 8 miesięcy dwa razy obiecano, że ktoś z banku się w tej sprawie ze mną skontaktuje i lipa. Widocznie ich takie płotki nie interesuj...

23-05-2025
Re.: Niezadowolenie z powodu wycofania paczek przelewów

Skandal! Lakoniczny komunikat bez jakiegokolwiek wyjaśnienia. Przelewy staną się uciążliwe. Czas zacząć szukać alternatywy.

23-05-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy