Odpowiedz
Highlighted

Kredyt hipoteczny - decyzja

Dzień dobry, czy przez obecną sytuację pandemii wydłuża się czas oczekiwania na decyzję dot.przyznania kredytu hipotecznego?
03.03.2020 został złożony wniosek (wraz z operatem) i niestety do dziś nie otrzymałam żadnej odpowiedzi ze strony banku.

Pozdrawiam,
Natalia
Odpowiedz
0 Lajków
Natalia50550
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
6
0
21-03-2020
Wiadomość 1 z 6 (1 141 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Kredyt hipoteczny - decyzja

Myślę, że analiza wniosku ulegnie przedłużeniu. Dzwoń na infolinię hipo.
Odpowiedz
0 Lajków
samoa
Nowy w branży
Nowy w branży icon
7
0
03-01-2019
Wiadomość 2 z 6 (1 054 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Kredyt hipoteczny - decyzja

Ale dostałaś chociaż te informacje RODO, które wysyłają zawsze po zarejestrowaniu Twojego wniosku?
Sprawdzałaś w tej sprawdzarce wniosków online jaki wniosek ma status?

Ale tak jak przedmówca napisał - na infolinii osoby są bardzo pomocne.
Odpowiedz
0 Lajków
Galanel88
Zaprawiony analityk
Zaprawiony analityk icon
150
39
06-09-2019
Wiadomość 3 z 6 (1 052 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Kredyt hipoteczny - decyzja

To naprawdę należy sprawdzić na CC, może ktoś zapisał błędny adres email przy rejestracji wniosku. Sprawdź spam.

Odpowiedz
0 Lajków
samoa
Nowy w branży
Nowy w branży icon
7
0
03-01-2019
Wiadomość 4 z 6 (1 050 wyświetleń)

Re: Re.: Kredyt hipoteczny - decyzja

Staramy się podejmować decyzje kredytowe w standardowym terminie - 21 dni kalendarzowych, od złożenia kompletu dokumentów. Nie możemy jednak w tym momencie tego przewidzieć. Robimy co w naszej mocy 💪

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Moderator
Moderator icon
358
99
12-10-2015
Wiadomość 5 z 6 (966 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Kredyt hipoteczny - decyzja

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

Tak, tą automatyczną wiadomość o RODO dostałam, ale nic poza tym.

Wiem, że sytuacja jest bardzo specyficzna, nieczęsto się ogłasza stan epidemii, ale wiadomo - z drugiej strony wisi nad głową umowa notarialna i przyrzeczone w niej terminy.

Dzięki za sygnał z infolinią, skontaktuję się na pewno.

Pozdrawiam,
Natalia
Odpowiedz
0 Lajków
Natalia50550
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
6
0
21-03-2020
Wiadomość 6 z 6 (936 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Pomóż aktywować kod

dziękuje za odpowiadanie.
Właściwie zadzwoniłem na infolinię i poprosili mnie o prośbę o nowy kod. Te same dane zostały wprowadzone, gdy chciałem aktywować pracę kodu, aby poprosić o nowy kod. Nie wiem

...

28-05-2020
Re: Pomóż aktywować kod

Dostęp może być zablokowany przez wpisywanie błędnych danych. Wtedy będzie potrzebny nowy kod. 

Poprawność podawanych danych możesz sprawdzić na infolinii. Zadzwoń proszę na numer 32 357 00 69. Infol

...

28-05-2020
Re: Re.: Odmowa wypłaty drugiej transzy, mimo prac zgodnie z harmonogramem

@Bartkujawa Abyśmy mogli sprawdzić szczegóły zapraszamy do kontaktu ze specjalistą hipotecznym, u którego był złożony wniosek o uruchomienie transzy lub z naszą infolinią pod numerem telefonu: 32 357

...

27-05-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy