25-04-2021 13:03
25-04-2021 13:30
To strasznie długo się ciągnęło w Waszym przypadku U mnie wniosek złożony 5.03 - zarejestrowany 11.03; decyzja pozytywna wstępna 12 kwietnia - prośba o uzupełnienie dokumentu i umowy deweloperskiej - wszystko to razem z operatem pośrednik wysłał 19 kwietnia i 22 kwietnia zmiana statusu "chyba mamy już wszystko, podejmujemy decyzję". Chciałabym otrzymać info przed weekendem majowym, chyba, że będą chcieli jakieś dokumenty, to znów się przeciągnie... Jeśli do 10 maja nie uda się otrzymać decyzji z ING, będę musiała podpisać umowę z innym bankiem, bo czas goni.
25-04-2021 20:14
25-04-2021 20:51
Ojej to mnie zmartwiłaś, bo jeśli znów mnie o coś poproszą w tym tygodniu, to już w ogóle będę z terminami na styk i jeszcze ucieka 3 maja, bo święto i wtedy na pewno nikt pracował nie będzie...
26-04-2021 08:17
26-04-2021 08:36
Niestety nie dam rady już niczego przesunąć - mam podpisaną umową deweloperską, wpłacony cały wkład własny, nie ma już odwrotu. Jeśli ING nie odpowie pozytywnie do 10.V to muszę podpisać umowę kredytową z innym bankiem.
26-04-2021 10:51 | Edytowano: 26-04-2021 10:53
26-04-2021 11:10
26-04-2021 11:13
26-04-2021 11:30
Wymóg dostarczenia umowy deweloperskiej przez bank na etapie procedury kredytowej to ciężki temat. Umowa deweloperska jest aktem notarialnym i trudno jest się potem wymiksować (zwłaszcza jeśli wcześniej miało się przesuwaną ważność umowy rezerwacyjnej, bo nie było decyzji banku w sprawie kredytu).
U mnie zawarcie umowy deweloperskiej wiązało się z faktem wpłacania 12% wartości nieruchomości w terminie 2 dni roboczych od jej zawarcia. Pozostałe dwie transze z wkładem własnym regulowane są do 10 dni roboczych od jej zawarcia. Wydawało mi się, że w 2 m-ce ogarnę temat kredytu, ale dalej piłka w grze się okazuje. Straszna nerwówka to jest
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024