Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Re.: Kompetencje pośrednika kredytowego

Nam powoli się kończy decyzja w innym banku i nie wiemy co mamy robić, strasznie długi proces mają.

Trzeba mieć ogromną cierpliwość...

Dodatkowo oboje mamy konto w tym banku

Odpowiedz
0 Lajków
Kub1622
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
15-04-2021
Wiadomość 11 z 114 (7 375 wyświetleń)

Re.: Kompetencje pośrednika kredytowego

Nam się skończyła z końcem marca. Akurat w ING wskoczyło nam wtedy oczekiwanie na decyzję ostateczną, więc byliśmy pewni, że to jeszcze kwestia kilku dni. Niestety nadal czekamy, a jesteśmy już po terminie z umowy przedwstępnej Emotikon: Smutny obawiamy się, że deweloper nie będzie czekał w nieskończoność.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaM
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
15-04-2021
Wiadomość 12 z 114 (7 362 wyświetleń)

Re.: Kompetencje pośrednika kredytowego

Czy Wasi doradcy próbują się kontaktować z tymi analitykami?
Odpowiedz
0 Lajków
Antiba89
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
3
13-04-2021
Wiadomość 13 z 114 (7 357 wyświetleń)

Re.: Kompetencje pośrednika kredytowego

Nic mi na ten temat nie wiadomo. My mamy do środy czas w umowie deweloperskiej.

Odpowiedz
0 Lajków
Kub1622
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
15-04-2021
Wiadomość 14 z 114 (7 329 wyświetleń)

Re.: Kompetencje pośrednika kredytowego

My do końca miesiąca mamy czas aby dopiąć temat sprzedaży naszego mieszkania w innym wypadku istnieje ryzyko, że kupiec zrezygnuje a my tym samym nie sprzedamy no i nie kupimy domu...
Odpowiedz
0 Lajków
Antiba89
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
3
13-04-2021
Wiadomość 15 z 114 (7 306 wyświetleń)

Re: Re.: Kompetencje pośrednika kredytowego

@Antiba89 Po dostarczeniu nam dokumentów, decyzję podejmujemy najszybciej jak to możliwe. Najczęściej trwa to około 5 dni. Wszystkie szczegóły powinien podać Ci specjalista, u którego kompletowałaś dokumenty.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 16 z 114 (7 240 wyświetleń)

Re: Re.: Kompetencje pośrednika kredytowego

Udało się Państwu dostać decyzję ostateczną?
My z żoną rezygnujemy z ING ze względu na to, że dalej nie ma decyzji.

Strasznie długo to się ciągnie.

Odpowiedz
0 Lajków
Kub1622
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
15-04-2021
Wiadomość 17 z 114 (7 026 wyświetleń)

Re.: Kompetencje pośrednika kredytowego

KamilaM czy otrzymała Pani już decyzje ?
Czy po zmianie statusu na „podejmujemy decyzje „bank prosił o dodatkowe dokumenty ?
Jak składali Państwo wniosek Emotikon: Językośrednik czy sami ? Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
Michał71
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
3
20-04-2021
Wiadomość 18 z 114 (6 984 wyświetleń)

Re: Re.: Kompetencje pośrednika kredytowego

KamilaM czy otrzymała Pani już decyzje ?
Czy po zmianie statusu na „podejmujemy decyzje „bank prosił o dodatkowe dokumenty ?
Jak składali Państwo wniosek Emotikon: Językośrednik czy sami ? Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
Michał71
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
3
20-04-2021
Wiadomość 19 z 114 (6 980 wyświetleń)

Re: Re.: Kompetencje pośrednika kredytowego

Jak wygląda sytuacja na dzień dzisiejszy ja przy punkcie nr 5 byłem 2 razy proszony o dodatkowe dokumenty i w pt 16.04 status znów zmienił się z „oczekujemy na dodatkowe dokumenty”na podejmujemy decyzje ostateczną”kiedy mogę liczyć na decyzje ?Ponieważ na dniach mogę stracić rezerwacje domu .
Odpowiedz
0 Lajków
Michał71
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
3
20-04-2021
Wiadomość 20 z 114 (6 966 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy