12-02-2022 10:31
14-02-2022 16:28
W tej sprawie, prosimy skontaktuj się bezpośrednio z nami przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 57. Specjaliści z zakresu kredytów hipotecznych są dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 i w soboty od 8:00 do 16:00. Zweryfikują Twoją sprawę i odpowiedzą na pytania 😉
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024