13-05-2023 14:46
15-05-2023 13:09
16-05-2023 06:47
Cały czas trwają prace nad wprowadzeniem tego procesu w Moim ING także dla klientów, których kredyt hipoteczny został przeniesiony do ING Banku Hipotecznego. Gdy to się stanie, to udostępnimy taką informację.
Obecnie można skorzystać z standardowej ścieżki z bezpłatnym aneksem. Po wykonaniu nadpłaty należy zadzwonić do nas na infolinię i zamówić aneks, który przygotujemy do 10 dni roboczych.
Następnie umawiamy spotkanie w oddziale banku, gdzie aneks muszą podpisać wszyscy kredytobiorcy w jednym czasie.
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Witaj,
w najbliższym czasie nie planujemy wdrażać kodów QR. Przekazałam Twoją sugestię do właściwego zespołu.
Udostępniliśmy jednak opcję "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", która pozwoli Ci szyb
... 18-04-2024