Odpowiedz

ING Bank Hipoteczny

Dzień dobry, w związku z tym, że mój kredyt hipoteczny został przeniesiony do ING Banku Hipotecznego, zostałam pozbawiona możliwości skrócenia okresu kredytowania przez aplikację. Przeniesienie kredytu nie miało wpływać na jego obsługę itd. to jak to w końcu jest?
Lydka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
13-05-2023
Wiadomość 1 z 3 (3 098 wyświetleń)

Re.: ING Bank Hipoteczny

Też jestem ofiarą takiej sytuacji. Tylko, że mnie przeniesiono przed umożliwieniem skrócenia okresu kredytu z poziomu aplikacji. Według mnie jest do działanie celowe i ze szkodą na rzecz konsumenta. Umawianie aneksu czasami zajmuje masę czasu, a dodatkowo wymaga czasu na dotarcie do placówki - w konkretnym terminie na za 2-3 tygodnie - zwykle w czasie swojej pracy. Gdy z poziomu aplikacji można to zrobić w chwilę o dowolnej porze. Wyczuwam cwany wybieg w celu zniechęcania do skracania okresu.
Wymówka konsultanta - bo wymaga to dodatkowej integracji różnych systemów - może to i prawda, ale dla mnie jako konsumenta jest to działanie zniechęcające do skracania okresu kredytu - czyli niekorzystnego rozporządzania majątkiem. Jak dla mnie temat dla UOKIK - poszło już zgłoszenie.
Odpowiedz
0 Lajków
kuciu
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
15-12-2021
Wiadomość 2 z 3 (2 460 wyświetleń)

Re: ING Bank Hipoteczny

Cały czas trwają prace nad wprowadzeniem tego procesu w Moim ING także dla klientów, których kredyt hipoteczny został przeniesiony do ING Banku Hipotecznego. Gdy to się stanie, to udostępnimy taką informację. 
Obecnie można skorzystać z standardowej ścieżki z bezpłatnym aneksem. Po wykonaniu nadpłaty należy zadzwonić do nas na infolinię i zamówić aneks, który przygotujemy do 10 dni roboczych. 
Następnie umawiamy spotkanie w oddziale banku, gdzie aneks muszą podpisać wszyscy kredytobiorcy w jednym czasie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1078
216
07-06-2017
Wiadomość 3 z 3 (2 395 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Przelew na Ukrainę

Próbowałem zrobić przelew walutowy w złotówkach i nie zadziałało (przycisk Wyślij przelew był wyszarzony jak wybrałem walutę złotówki). Natomiast z konta w Pekao S.A. zrobiłem przelew walutowy w złotó...

27-07-2024
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy