Odpowiedz

ING Bank Hipoteczny

Dzień dobry, w związku z tym, że mój kredyt hipoteczny został przeniesiony do ING Banku Hipotecznego, zostałam pozbawiona możliwości skrócenia okresu kredytowania przez aplikację. Przeniesienie kredytu nie miało wpływać na jego obsługę itd. to jak to w końcu jest?
Lydka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
13-05-2023
Wiadomość 1 z 3 (2 744 wyświetleń)

Re.: ING Bank Hipoteczny

Też jestem ofiarą takiej sytuacji. Tylko, że mnie przeniesiono przed umożliwieniem skrócenia okresu kredytu z poziomu aplikacji. Według mnie jest do działanie celowe i ze szkodą na rzecz konsumenta. Umawianie aneksu czasami zajmuje masę czasu, a dodatkowo wymaga czasu na dotarcie do placówki - w konkretnym terminie na za 2-3 tygodnie - zwykle w czasie swojej pracy. Gdy z poziomu aplikacji można to zrobić w chwilę o dowolnej porze. Wyczuwam cwany wybieg w celu zniechęcania do skracania okresu.
Wymówka konsultanta - bo wymaga to dodatkowej integracji różnych systemów - może to i prawda, ale dla mnie jako konsumenta jest to działanie zniechęcające do skracania okresu kredytu - czyli niekorzystnego rozporządzania majątkiem. Jak dla mnie temat dla UOKIK - poszło już zgłoszenie.
Odpowiedz
0 Lajków
kuciu
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
15-12-2021
Wiadomość 2 z 3 (2 106 wyświetleń)

Re: ING Bank Hipoteczny

Cały czas trwają prace nad wprowadzeniem tego procesu w Moim ING także dla klientów, których kredyt hipoteczny został przeniesiony do ING Banku Hipotecznego. Gdy to się stanie, to udostępnimy taką informację. 
Obecnie można skorzystać z standardowej ścieżki z bezpłatnym aneksem. Po wykonaniu nadpłaty należy zadzwonić do nas na infolinię i zamówić aneks, który przygotujemy do 10 dni roboczych. 
Następnie umawiamy spotkanie w oddziale banku, gdzie aneks muszą podpisać wszyscy kredytobiorcy w jednym czasie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 3 z 3 (2 041 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Witaj,
w najbliższym czasie nie planujemy wdrażać kodów QR. Przekazałam Twoją sugestię do właściwego zespołu.

 

Udostępniliśmy jednak opcję "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", która pozwoli Ci szyb

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy