28-03-2025 12:54
Dzień dobry.
Postanowiłem napisać na tym forum aby przestrzec przed ofertą państwa banku. Złożyłem wnioski kredytowe na kredyt hipoteczny w 3 różnych bankach.
W PKO i mBanku po niecałych 4 tygodniach dostaliśmy ostateczne decyzje. W ING pomimo pingowania przez doradcę sprawa nadal trwa. Po 4 tygodniach proces zatrzymał się na wycenie nieruchomości. Jak został tydzień do daty końcowej widniejącej na umowie rezerwacyjnej (nadmienię że od początku bank posiada taką umowę bo bez niej nie da się procesować wniosku - bank zna datę wymagalności zakończenia procesu) napisałem pismo ponaglające. Wówczas po tym jak bank je otrzymał w ciągu 20 min odezwał się ktoś od wyceny nieruchomości. Wycena została zrobiona w ciągu 2 dni jednak ING mając 5 tygodni postanowiło na końcu zakwestionować prawdziwość dokumentu - zaświadczenia o zarobkach (miało 5 tygodni żeby to zrobić i nie wnosiło ewentualnych uwaga co do kompletności dokumentów. Jak poproszono o zamknięcie rat na jakąś rzecz i zmniejszenie limitu na karcie kredytowej - my niezwłocznie w ciągu 2 dni realizowaliśmy wymagania Banku.
I co teraz? Proces wisi na decyzji kredowej. Termin rezerwacji minął. Developer umówił już notariusza na przyszły tydzień.
Myślę, że podpiszę umowę z PKO bo oni są gotowi i nawet przygotowali lepszą ofertę niż był nam przedstawiana - bardzo im zależy. ING - nie zależy.
Tak strasznie macie w d... klientów, że to przechodzi ludzkie pojęcie. Mówimy tu najczęściej o niemałych pieniądzach.
Generalnie podsumowując.
Myślałem, że jako wieloletni klient posiadający konto i firmowe i prywatne, kartę kredytową będę traktowany priorytetowo oraz, że dostęp do informacji o moich przepływach pieniężnych jest dla banku ułatwiony. Mało tego nawet spodziewał bym się jakiejś specjalnej oferty dla stałych, neotenicznych klientów. Nic bardziej mylnego.
Nie chcę mieć z wami nic wspólnego. Po załatwieniu kredytu, zamknę wszystkie konta w tym banku i zrezygnuję z karty kredytowej. Absolutnie NIGDY, NIGDY, NIGDY nie polecę tego banku. Mało tego. Odradzę każdemu i w każdym publicznie dostępnym miejscu jakąkolwiek interakcję czy patrzenie w państwa stronę.
Wielce rozczarowany (za chwilę - były) klient banku ING.
31-03-2025 13:15
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |