Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Dramat - procesowanie wniosku ponad 6 tygodni i cisza

Dzień dobry. 
Postanowiłem napisać na tym forum aby przestrzec przed ofertą państwa banku. Złożyłem wnioski kredytowe na kredyt hipoteczny w 3 różnych bankach.
W PKO i mBanku po niecałych 4 tygodniach dostaliśmy ostateczne decyzje. W ING pomimo pingowania przez doradcę sprawa nadal trwa. Po 4 tygodniach proces zatrzymał się na wycenie nieruchomości. Jak został tydzień do daty końcowej widniejącej na umowie rezerwacyjnej (nadmienię że od początku bank posiada taką umowę bo bez niej nie da się procesować wniosku - bank zna datę wymagalności zakończenia procesu)  napisałem pismo ponaglające. Wówczas po tym jak bank je otrzymał w ciągu 20 min odezwał się ktoś od wyceny nieruchomości. Wycena została zrobiona w ciągu 2 dni jednak ING mając 5 tygodni postanowiło na końcu zakwestionować prawdziwość dokumentu - zaświadczenia o zarobkach (miało 5 tygodni żeby to zrobić i nie wnosiło ewentualnych uwaga co do kompletności dokumentów. Jak poproszono o zamknięcie rat na jakąś rzecz i zmniejszenie limitu na karcie kredytowej - my niezwłocznie w ciągu 2 dni realizowaliśmy wymagania Banku. 
I co teraz? Proces wisi na decyzji kredowej. Termin rezerwacji minął. Developer umówił już notariusza na przyszły tydzień. 
Myślę, że podpiszę umowę z PKO bo oni są gotowi i nawet przygotowali lepszą ofertę niż był nam przedstawiana - bardzo im zależy. ING - nie zależy. 
Tak strasznie macie w d... klientów, że to przechodzi ludzkie pojęcie. Mówimy tu najczęściej o niemałych pieniądzach.
Generalnie podsumowując. 
Myślałem, że jako wieloletni klient posiadający konto i firmowe i prywatne, kartę kredytową będę traktowany priorytetowo oraz, że dostęp do informacji o moich przepływach pieniężnych jest dla banku ułatwiony. Mało tego nawet spodziewał bym się jakiejś specjalnej oferty dla stałych, neotenicznych klientów. Nic bardziej mylnego.
 
Nie chcę mieć z wami nic wspólnego. Po załatwieniu kredytu, zamknę wszystkie konta w tym banku i zrezygnuję z karty kredytowej. Absolutnie NIGDY, NIGDY, NIGDY nie polecę tego banku. Mało tego. Odradzę każdemu i w każdym publicznie dostępnym miejscu jakąkolwiek interakcję czy patrzenie w państwa stronę. 
 
Wielce rozczarowany (za chwilę - były) klient banku ING.

dk1
dk1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
4
28-03-2025
Wiadomość 1 z 2 (4 182 wyświetleń)

Re.: Dramat - procesowanie wniosku ponad 6 tygodni i cisza

Zdajemy sobie sprawę, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa.
Jednak każda decyzja jest podejmowana indywidualnie. Nasza oferta jest taka sama dla wszystkich klientów, nie posiadamy preferencyjnych warunków, o czym informujemy na naszej stronie.

Mamy jednak nadzieję, że ta sytuacja nie wpłynie na relacje z nami i pozostaniesz naszym klientem.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
497
88
18-01-2021
Wiadomość 2 z 2 (4 094 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy