30-11-2020 12:08
Nie, no z tymi dodatkowo zatrudnionymi osobami to lekka przesada - ty myślisz, że kto będzie ich wdrażał? Zapewne twój obecny analityk. Czas oczekiwania się wydłuży, a nie skróci.
30-11-2020 12:28
Nie wiem jak to wyglada w ING ale w innych bankach sa cale procesy szkoleniowe i nie zabiera sie ludzi z pierwszej linii do szkolenia nowych.
30-11-2020 12:48
wlasnie wskoczyl 5 listopad.
30-11-2020 12:54
30-11-2020 21:22
30-11-2020 21:29
@Anita3, jeśli operat już dostarczałaś do wniosku to dokument od dewelopera może być ostatnim jakim bank prosi (w decyzji finalnej zazwyczaj jest analizowana nieruchomosc) i po dostarczeniu/uzupełnieniu tego dokumentu będziesz mieć decyzje ostateczną. Oczywiście czasy uzupełnień dokumentów też są podawane na stronie więc warto się skontaktować z deweloperem i poprosić o dokument o który prosi bank. Nie ma się co denerwować, bo jesteś już na ostatniej prostej.
02-12-2020 10:11
Aidulakxdd udalo sie dostac odpowiedz?
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |