30-11-2020 12:08
Nie, no z tymi dodatkowo zatrudnionymi osobami to lekka przesada - ty myślisz, że kto będzie ich wdrażał? Zapewne twój obecny analityk. Czas oczekiwania się wydłuży, a nie skróci.
30-11-2020 12:28
Nie wiem jak to wyglada w ING ale w innych bankach sa cale procesy szkoleniowe i nie zabiera sie ludzi z pierwszej linii do szkolenia nowych.
30-11-2020 12:48
wlasnie wskoczyl 5 listopad.
30-11-2020 12:54
30-11-2020 21:22
30-11-2020 21:29
@Anita3, jeśli operat już dostarczałaś do wniosku to dokument od dewelopera może być ostatnim jakim bank prosi (w decyzji finalnej zazwyczaj jest analizowana nieruchomosc) i po dostarczeniu/uzupełnieniu tego dokumentu będziesz mieć decyzje ostateczną. Oczywiście czasy uzupełnień dokumentów też są podawane na stronie więc warto się skontaktować z deweloperem i poprosić o dokument o który prosi bank. Nie ma się co denerwować, bo jesteś już na ostatniej prostej.
02-12-2020 10:11
Aidulakxdd udalo sie dostac odpowiedz?
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024