30-05-2025 15:52
Hej,
Na tej stronie https://forms.ing.pl/DETeWniosekWormsExt/wizardwfb.aspx?path=T3_MI-EndUserWormsExt-CAWK-STR_PRED&ban...
widnieje informacja, że dostałem kredyt hipoteczny i mój specjalista skontaktuje się ze mną w celu umówienia wizyty w banku. Problem w tym, że specjalista w systemie nie widzi tej informacji tylko jakby krok wcześniej (podejmujemy ostateczną decyzję). Zgłosił on to do supportu, oni zgłosili to do działu IT. Minęły CZTERY dni, bez zmian. O co chodzi????
Z kim mogę się skontaktować w tej sprawie, jak mój doradca kredytowy i jego opiekun i IT z waszego banku nie umieją rozwiązać tego problemu?
31-05-2025 17:22
Tym tematem zajmują się specjaliści hipoteczni. Specjaliści hipoteczni są dostępni na czacie i infolinii pod numerem 32 357 00 57 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00, oraz w soboty do 16:00.
02-06-2025 08:51 | Edytowano: 02-06-2025 08:51
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |