Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Decyzja pozytywna - brak możliwości umowienia wizyty w banku

Hej,

Na tej stronie https://forms.ing.pl/DETeWniosekWormsExt/wizardwfb.aspx?path=T3_MI-EndUserWormsExt-CAWK-STR_PRED&ban...

widnieje informacja, że dostałem kredyt hipoteczny i mój specjalista skontaktuje się ze mną w celu umówienia wizyty w banku. Problem w tym, że specjalista w systemie nie widzi tej informacji tylko jakby krok wcześniej (podejmujemy ostateczną decyzję). Zgłosił on to do supportu, oni zgłosili to do działu IT. Minęły CZTERY dni, bez zmian. O co chodzi????

Z kim mogę się skontaktować w tej sprawie, jak mój doradca kredytowy i jego opiekun i IT z waszego banku nie umieją rozwiązać tego problemu?

Odpowiedz
0 Lajków
Emppu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
30-05-2025
Wiadomość 1 z 3 (1 650 wyświetleń)

Re: Decyzja pozytywna - brak możliwości umowienia wizyty w banku

Tym tematem zajmują się specjaliści hipoteczni. Specjaliści hipoteczni są dostępni na czacie i infolinii pod numerem 32 357 00 57 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00, oraz w soboty do 16:00.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
224
46
02-09-2021
Wiadomość 2 z 3 (1 561 wyświetleń)

Re: Decyzja pozytywna - brak możliwości umowienia wizyty w banku

[ Edytowane ]
Nie zajmują się tym problemem wasi specjaliści, bo mówią, że oni nie mają wglądu do wniosku. Tak naprawdę klient jest pozostawiony sam sobie, porażka a nie bank.
Odpowiedz
0 Lajków
Emppu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
30-05-2025
Wiadomość 3 z 3 (1 473 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy