15-03-2016 18:45
Ludzie kochani z 04.02 juz jest jakas decyzja ostateczna? Bo mi sie juz konczy cierpliwosc... czekam i czekam i czekam,doradca jak mnie juz slyszy to pewnie ma dosc. Pozdrawiam cierpliwie oczekujacych..
15-03-2016 19:28
16-03-2016 09:16
Dokładnie powinni się przygotować i zatrudnić odpowiednio więcej pracowników. Niestety czas oczekiwania zniechęca. Wczoraj się dowiedziałam, że pomimo tego że wniosek był zarejestrowany 05.02 to po poprawieniu jednego dokumentu został ponownie zarejestrowany 08.03, czyli znowu czekam jakbym złożyła wniosek miesiąc później. A w innym banku decyzja w 2 dni... nieco drożej wychodzi, ale bez problemów, bez 2 miesięcy czekania i stersu.
16-03-2016 10:12
A jaki to inny bank? bo ja juz tez nie mam zamiaru czekac i jak dzisiaj nie bedzie decyzji ostatecznej to wycofuje wniosek.
16-03-2016 10:16
Wycofywanie wniosku nie ma sensu, skoro już tak długo czekałeś.
Jeśli złożysz do innego banku to tam i tak będziesz musiał czekać.
Lepiej złoż wniosek także gdzie indziej, ale tutaj pozostaw sprawy swojemu biegowi - może się okazać, że za jakiś czas otrzymasz ostatecznie dwie decyzje i będziesz miał po prostu lepszy wybór
16-03-2016 10:40
mój wniosek z 4.02 dostał 14.03 decyzję ostateczną, dziś podpisuję umowę
16-03-2016 12:24
Mój wniosek złożony 29.01 i nadal czekam na decyzje ostateczną i ciągły stres
16-03-2016 12:27
@emha84 a powiedz proszę jakie były u Ciebie terminy wydania decycji wstępnej i kiedy była wizyta rzeczoznawcy?
16-03-2016 19:26
u mnie było tak 29.01 złożenie wniosku, 25 luty decyzja wstępna (pozytywna)w tym samym dniu wpłaciłam 350zł, rzeczoznawca nawet nie poinformował że jedzie na wycenę no ale cóz był tam 02.03 i nadal czekam miało byc wszystko w 3 tygodnie do wypłaty kredytu a dzisiaj mija 33 dzień roboczy i nadal nic
16-03-2016 23:08
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024