Odpowiedz

Re.: Decyzja ostateczna

Ludzie kochani z 04.02 juz jest jakas decyzja ostateczna? Bo mi sie juz konczy cierpliwosc... czekam i czekam i czekam,doradca jak mnie juz slyszy to pewnie ma dosc. Pozdrawiam cierpliwie oczekujacych..

Odpowiedz
0 Lajków
lukasz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
0
09-03-2016
Wiadomość 31 z 100 (13 696 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

Mój wniosek miał być w centrali podobno 11.02 UWAGA do dzisiaj nie mam decyzji wstępnej!! żadnego kontaktu!! mija 24 dzień roboczy...ciekawe jak długo jeszcze będę czekać. Jak można tak długo zwodzić klienta. Co mnie to obchodzi, że jest dużo wniosków w realizacji i że ANALITYCY się nie wyrabiają. Zatrudnijcie ludzi do pracy, skoro podwyższacie opłaty za chociażby prowadzenie rachunków to stać was na szersze grono pracowników.Tyle w temacie.
ania-fiolek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
15-03-2016
Wiadomość 32 z 100 (13 687 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

Dokładnie powinni się przygotować i zatrudnić odpowiednio więcej pracowników. Niestety czas oczekiwania zniechęca. Wczoraj się dowiedziałam, że pomimo tego że wniosek był zarejestrowany 05.02 to po poprawieniu jednego dokumentu został ponownie zarejestrowany 08.03, czyli znowu czekam jakbym złożyła wniosek miesiąc później. A w innym banku decyzja w 2 dni... nieco drożej wychodzi, ale bez problemów, bez 2 miesięcy czekania i stersu.

Odpowiedz
0 Lajków
Susu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
29-02-2016
Wiadomość 33 z 100 (13 588 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

A jaki to inny bank? bo ja juz tez  nie mam zamiaru czekac i jak dzisiaj nie bedzie decyzji ostatecznej to wycofuje wniosek.

Odpowiedz
0 Lajków
lukasz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
0
09-03-2016
Wiadomość 34 z 100 (13 571 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

@lukasz

Wycofywanie wniosku nie ma sensu, skoro już tak długo czekałeś.

Jeśli złożysz do innego banku to tam i tak będziesz musiał czekać.

 

Lepiej złoż wniosek także gdzie indziej, ale tutaj pozostaw sprawy swojemu biegowi - może się okazać, że za jakiś czas otrzymasz ostatecznie dwie decyzje i będziesz miał po prostu lepszy wybór Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
lukech
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
3
23-02-2016
Wiadomość 35 z 100 (13 568 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

mój wniosek z 4.02 dostał 14.03 decyzję ostateczną, dziś podpisuję umowę

talkaqwe
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
2
26-02-2016
Wiadomość 36 z 100 (13 561 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

Mój wniosek złożony 29.01 i nadal czekam na decyzje ostateczną i ciągły stres

Odpowiedz
0 Lajków
emha84
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
01-03-2016
Wiadomość 37 z 100 (13 537 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

@emha84 a powiedz proszę jakie były u Ciebie terminy wydania decycji wstępnej i kiedy była wizyta rzeczoznawcy?

Odpowiedz
0 Lajków
Burbery
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
24
2
01-03-2016
Wiadomość 38 z 100 (13 531 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

u mnie było tak 29.01 złożenie wniosku, 25 luty decyzja wstępna (pozytywna)w tym samym dniu wpłaciłam 350zł, rzeczoznawca nawet nie poinformował że jedzie na wycenę no ale cóz był tam 02.03 i nadal czekam miało byc  wszystko w 3 tygodnie do wypłaty kredytu a dzisiaj mija 33 dzień roboczy i nadal nicEmotikon: Wściekły

Odpowiedz
0 Lajków
emha84
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
01-03-2016
Wiadomość 39 z 100 (13 483 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

Cyrk na kółkach jednym słowem. Mija 25 dzień roboczy i nawet nikt nie raczy się ze mną skontaktować. A gdzie jeszcze rzeczoznawca itd. Ręce opadają zwyczajnie. Powinni informować nas o statusie sprawy.
Odpowiedz
0 Lajków
ania-fiolek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
15-03-2016
Wiadomość 40 z 100 (13 444 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Konto firmowe - Apple Pay na macOS 26 Tahoe

Witam,

 

zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z

...

17-11-2025
Re: Wydłużenie okresu budowlanego

Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

17-11-2025
Re: Wpłata pieniędzy i wyłączył się wpłatomat

Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu. 

17-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy