27-07-2021 12:30
Polly faktycznie czas rozpatrzenia wniosków w ostatnim czasie jest dłuższy. Bardzo przepraszamy i prosimy o cierpliwość. Jest to związane z tym, że nasza oferta jest bardzo konkurencyjna i mamy bardzo dużą ilość wniosków.
Jeżeli zaakceptowałaś decyzję wstępną, nie musisz się obawiać, że będziesz musiała składać wszystkie dokumenty od nowa. W sytuacji gdy powód przekroczenia czasu nie jest spowodowany brakiem dostarczenia dokumentów czy spełnieniem innych warunków przez Ciebie, Twój wniosek będzie nadal weryfikowany zgodnie z kolejnością.
28-07-2021 10:00
Dzień dobry.
Wniosek złożony około 20.04.2021 r. Po długim oczekiwaniu i ciągłym komunikacie "oczekujemy na dokumenty....", które oczywiście wszystkie dostarczone, wreszcie 15.07.2021 r. informacja zmienia się na " wygląda że mamy już wszystko, podejmujemy decyzję". Mija tak kilka dni, po czym znów informacja "oczekujemy na dokumenty...." Proszą o dostarczenie zaświadczenia o zarobkach, bo poprzednie jest za stare. Zaświadczenie dostarczone i do dziś nic się nie zmienia. Ręce opadają, ponad trzy miesiące i nadal nie ma decyzji.
28-07-2021 12:18
28-07-2021 12:45
Ja też jestem zmuszony złożyć wniosek do innego banku. Deweloper nie będzie czekał wiecznie, aż uzyskamy kredyt.
28-07-2021 13:17
Dziękuję. Widzę, że aktualnie decyzje wydawane są dla wniosków z 1/2 czerwca i trochę jakby utknęło od piątku. Czekam na wnioski z 8 czerwca, więc może już niedługo.
28-07-2021 15:05
Ile czasu trwa wydawanie decyzji dla danego dnia? Mój wniosek zmienił status na "analiza dokumentów" 02.06. i jestem ciekaw kiedy mogę się spodziewać decyzji. Od poniedziałku strona pokazuje, że wnioski z 1/2 czerwca mają wydawane decyzje. Zbliża mi się termin płatności dla dewelopera i nie wiem czym mam czekać czy podpisywać umowę z innym bankiem.
28-07-2021 16:21
28-07-2021 19:04
Tak, operat był złożony 26.05
28-07-2021 23:15
29-07-2021 12:34 | Edytowano: 29-07-2021 12:38
Gratulacje Judka.
U mnie niestety bez zmian, wciąż informacja "Czekamy na dodatkowe dokumenty....", chociaż wszystko dostarczone. Wniosek jak już pisałem złożony pod koniec kwietnia. Najgorsze jest to, że nie jestem w stanie nic w banku się dowiedzieć, bo wniosek złożony przez doradcę finansowego i tylko z nim bank rozmawia. Doradca twierdzi, że wszystko o co prosi bank, a są to wciąż te same dokumenty, dostarcza na czas.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024