15-12-2020 14:25
Czesc,
Czy orientujecie sie czy sa teraz kolejki przy wyplacie srodkow ?
Podpisuje jutro akt notarialny i chce ustalic w jakim czasie bank bedzie realizowal dyspozyje wyplaty srodkow dla kupujacego. Czy myslicie ze termin 2-3 dni roboczych jest realny ?
Pytam poniewaz sa ogromne kolejki do podpisania umowy kredytowej dlatego boje sie ze sa zatory platnicze.
z gory dzieki za odpowiedzi
15-12-2020 15:33
bede wdzieczny za pomoc ![]()
15-12-2020 20:47
16-12-2020 10:18
Dzieki - tak wlasnie wiem ze wpisuje sie umownie 10 lub 14 dni kalendarzowych. Czy zeby doslac dokumenty do banku nalezy sie umawiac na wizyte czy po prostu wejsc do oddzialu i dac papiery ? ![]()
16-12-2020 10:49
Zgodnie z umową na wypłatę pieniędzy mamy 10 dni kalendarzowych od złożenia wniosku o uruchomienie. Staramy się realizować wypłaty jak najszybciej jest to możliwe.
16-12-2020 10:58
odpowiedz z automatu- prosze o nie wypowiadanie sie jesli dana wypowiedz nic nie wnosi do tematu
16-12-2020 11:44 | Edytowano: 16-12-2020 11:57
16-12-2020 15:48
Hmm, ale mi chodzi o transakcje z drugiej strony
Mimo wszystko dziekuje za odpowiedz !
16-12-2020 16:46 | Edytowano: 16-12-2020 16:53
@BlackSparrow, ja przy sprzedaży mieszkania otrzymałem środki z kredytu sprzedającego w następny dzień roboczy, bo od razu po wyjściu od notariusza kupujący ode mnie mieszkanie poszedł z dokumentami do banku i jego kredyt został uruchomiony na drugi dzień. W celu przyspieszenia tego procesu możesz założyć konto w banku w którym sprzedający załatwia kredyt wówczas pieniądze mogą trafić do Ciebie jeszcze szybciej - u mnie trick z zakładaniem konta w banku kupującego ode mnie mieszkanie zadziałał najlepiej przy sprzedaży mieszkania "gotówkowej", gdzie na podpisaniu aktu kupujący przelał mi pieniądze od razu, bo były w tym samym banku (nie szły one elixirem).
ps. co do standardowych odpowiedzi jaki bank/moderator udziela na forum to nie ma się co denerwować, gdyż taka odpowiedź musi być zgodna w miare z treścią umowy więc nie martw się, że czasami ktoś odpisuje w sposób "automatyczno-schematyczny". W wiekszości korporacji (nie tylko bankowych) takie zachowanie to standard w przeciwnym wypadku czeka plan napawczy aka PIP ![]()
16-12-2020 17:12
@m365 dzieki za wyczerpujaca odpowiedz ![]()
Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |