Odpowiedz

Długi proces decyzyjności

Chciałbym wyrazić swoje niezadowolenie z procesu kredytowania nieruchomość. Mija ponad 6 tygodnie od dostarczenia dokumentów, które w między czasie były uzupełnianie. Wczorajszy termin przyznania decyzji został kolejny raz przesunięty.

Czuję się oszukany, bo musiałem zapłacić za operat szacunkowy a decyzja jest przeciągana w czasie - mam wrażenie, że specjalnie.

Jeżeli nie chcą Państwo udzielać kredytów to zapraszam do zamknięcia oferty.
Odpowiedz
0 Lajków
Dekortgo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-03-2025
Wiadomość 1 z 5 (2 520 wyświetleń)

Re.: Długi proces decyzyjności

Dziękujemy za złożenie u nas wniosku i przepraszamy, że tyle to trwa. Każdy jednak wniosek rozpatrujemy indywidualnie.
Zachęcam do kontaktu z doradcą, którzy przyjmował wniosek, aby uzyskać więcej informacji na temat statusu wniosku.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
497
88
18-01-2021
Wiadomość 2 z 5 (2 476 wyświetleń)

Re.: Długi proces decyzyjności

Zastanawiam się tylko w przypadku przetwarzania wniosków. Znane są przecież terminy czy to rezerwacji nieruchomości, czy to wymagalności dla umów przedwstępnych. Mija termin a wniosek nadal jest przetwarzany do podjęcia decyzji. Jaki jest cel? Nie prosicie Państwo wcześniej o aneksowanie i wydłużanie terminu rezerwacji czy terminu wymagalności na umowie przedwstępnej. Jak termin mija to zakup nie może być zrealizowany. Państwo podejmujecie decyzje pozytywna po terminie. I teraz: wydalcie decyzje pozytywna po terminie na nieważną umowę a w zasadzie np. na nieruchomość, której nie można kupić lub została po terminie już sprzedana. Po pierwsze to jak działa analityk w takiej sytuacji? Podejmuje nierzetelna decyzję kredytową na nieruchomość która jest np sprzedana? Czy to oznacza niekompetencję? Po drugie. po co przetwarzacie dalej takie wnioski generując sztucznie pracę?I tak nie da się po terminie skorzystać z wyników tej pracy!
Takie mielenie dokumentów po próżnicy? Czy chodzi o to żeby się na zarząd w raportach parametry wskaźników zgadzały? 
Tak złej obsługi nie widziałem dawno. Takich błędów w procesie na poziomie instytucji bankowej też nie. Generowanie "tłoku" przy dobrej ofercie też jakoś nie wpływa korzystnie przy niskim poziomie konwersji wniosek - umowa. 
Sporo absurdów jak na jeden proces w jednej instytucji. 

Odpowiedz
0 Lajków
dk1
dk1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
4
28-03-2025
Wiadomość 3 z 5 (2 360 wyświetleń)

Re.: Długi proces decyzyjności

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Jeśli chcesz wyjaśnić tę sprawę skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 57 lub z najbliższym oddziałem banku i złóż reklamację. Mając wtedy dostęp do tych dokumentów postaramy się to wyjaśnić.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
497
88
18-01-2021
Wiadomość 4 z 5 (2 325 wyświetleń)

Re.: Długi proces decyzyjności

Dziękuje za odpowiedź Pani Natalio.
Niestety ale nie widzę sensu dla mnie składania reklamacji bo nic to nie zmieni. Termin minął.
Jeżeli to ma przysporzyć państwu źródła do poprawy procesu - to ja podziękuje - zbyt dużo mojego czasu i nerwów państwo zmarnowali. Możecie wykorzystać do wewnętrznych działań informacje z tego forum. 
Ale to już tylko od was zależy. 
Ja jedyne co mogę i z pewnością uczynię, to rezygnacja z Państwa usług.
Pozdrawiam

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
dk1
dk1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
4
28-03-2025
Wiadomość 5 z 5 (2 305 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy