Odpowiedz

Czasy procesowe

W dniu 15.06.2021 zmienił mi się status na "wynik analizy" i przyszła informacja o konieczności opłaceniu wyceny nieruchomości, co zrobiliśmy tego samego dnia. Nadal jednak nasz wniosek jest na etapie 3 - wynik analizy. Kiedy zatem wniosek przeskoczy do wyceny nieruchomości? Jak mam realnie policzyć, kiedy dostanę ostateczną decyzję, skoro ING podaje tylko czasy procesowe dla etapów, ale te etapy są przerywane takimi właśnie sytuacjami,że nie wiadomo, co się dzieje. Deweloper chce mi wpisać płatność transzy, a jak mam to policzyć?
Odpowiedz
0 Lajków
Joanna_M
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
17-06-2021
Wiadomość 1 z 4 (3 839 wyświetleń)

Re: Czasy procesowe

Na każdym etapie wniosku możemy poprosić o dodatkowe dokumenty, jeśli ich potrzebujemy do podjęcia decyzji.
Niestety, ale przez forum nie możemy sprawdzić statusu Twojego wniosku. Prosimy, skontaktuj się ze swoim doradcą kredytowym. 
Opiekun przekaże Ci aktualne informacje. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (3 779 wyświetleń)

Re: Czasy procesowe

Dziękuję, przez infolinię udało mi się wyjaśnić, coś się dzieje. Niestety zawalił mój "opiekun" wniosku. Jak wygląda procedura skargi na opiekuna? Wykazuje się taka niekompetencja,że brak mi sił,żeby kontynuować ten proces.
Odpowiedz
0 Lajków
Joanna_M
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
17-06-2021
Wiadomość 3 z 4 (3 774 wyświetleń)

Re: Czasy procesowe

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny Możesz zgłosić w tej sprawie reklamację na kilka sposobów:

  • przez czat w Moim ING,
  • telefonicznie +48 32 357 00 57,
  • osobiście w oddziale.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (3 611 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy