18-06-2021 19:10
19-06-2021 21:00
Na każdym etapie wniosku możemy poprosić o dodatkowe dokumenty, jeśli ich potrzebujemy do podjęcia decyzji.
Niestety, ale przez forum nie możemy sprawdzić statusu Twojego wniosku. Prosimy, skontaktuj się ze swoim doradcą kredytowym.
Opiekun przekaże Ci aktualne informacje.
19-06-2021 21:35
21-06-2021 19:38
Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja
Możesz zgłosić w tej sprawie reklamację na kilka sposobów:
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |