Odpowiedz

Re: Czas oczekiwania

Te wnioski na punkcie 2 leżą i czekają na swoją kolej, w momencie analizy przeskakuje na kolejny numer. Ja miałam włączone alerty z BIKu i kilka godzin po alercie pojawiła się decyzja, wcześniej nikt mojego wniosku nie ruszał. Czyli po 34 dniach roboczych oczekiwania.

Niestety trzeba się bardzo uzbroić w ciepliwość.

Odpowiedz
0 Lajków
zniecierpliwion
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
21-07-2021
Wiadomość 11 z 14 (2 615 wyświetleń)

Re: Czas oczekiwania

Decyzje kredytowe podejmujemy tak szybko jak jest to możliwe. Jednak każdy wniosek jest inny i wymaga indywidualnej oceny. Czasami wszystko jest jak należy, a czasem prosimy o dodatkowe dokumenty. To wszystko ma wpływ na czas oczekiwania.

Tutaj, na Społeczności nie mamy dostępu do waszych wniosków. Mimo szczerych chęci, niczego nie możemy sprawdzić. Dlatego najlepiej, żebyście pozostawali w kontakcie ze specjalistami, u których kompletowaliście dokumenty. Powinni informować Was o wszystkim na bieżąco. Status wniosku można też sprawdzić samodzielnie, na naszej stronie: https://forms.ingbank.pl/INGeWniosekWormsExt/WizardWfB.aspx?path=T3_MI-EndUserWormsExt-CAWK-STR&bank... Ważne, żeby znać swój numer wniosku.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
104
16
14-12-2020
Wiadomość 12 z 14 (2 509 wyświetleń)

Re: Czas oczekiwania

Pośrednik mówi, że nic się nie dzieje co ja rozumiem że wniosku nikt na oczy nie widział, o nic pyta, bo skoro nie widział to logiczne. Także fizycznie czeka, ale czeka już 33 dni robocze. Końca nie widać.
Odpowiedz
0 Lajków
Katarzyna871
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
2
20-07-2021
Wiadomość 13 z 14 (2 475 wyświetleń)

Re: Czas oczekiwania

Komplet dokumentów złożyłem początkiem maja i dalej czekam
Odpowiedz
0 Lajków
Sygit
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
02-07-2021
Wiadomość 14 z 14 (2 428 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Spłata nie swojego kredytu

A mogę zrobić przelew po prostu? Nie na konto z którego jest pobierane?

04-10-2024
Pogląd biletu z ekranu logowania

Nie działa podgląd biletu z ekranu logowania. Po naciśnięciu skrótu wyświetla się błąd "Nie udało się pobrać danych
Błąd pobierania danych"
Żeby pokazać bilet do kontroli trzeba się zalogować do aplikac...

04-10-2024
Re.: Spłata nie swojego kredytu

Tak, możesz dokonać takiej wpłaty. Jeśli rata pobierana jest z konta bieżącego, to najlepiej wykonać przelew na te konto. Wówczas zostanie rata pobrana zgodnie z harmonogramem z konta.

04-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy