21-07-2021 12:32
Te wnioski na punkcie 2 leżą i czekają na swoją kolej, w momencie analizy przeskakuje na kolejny numer. Ja miałam włączone alerty z BIKu i kilka godzin po alercie pojawiła się decyzja, wcześniej nikt mojego wniosku nie ruszał. Czyli po 34 dniach roboczych oczekiwania.
Niestety trzeba się bardzo uzbroić w ciepliwość.
22-07-2021 11:48
Decyzje kredytowe podejmujemy tak szybko jak jest to możliwe. Jednak każdy wniosek jest inny i wymaga indywidualnej oceny. Czasami wszystko jest jak należy, a czasem prosimy o dodatkowe dokumenty. To wszystko ma wpływ na czas oczekiwania.
Tutaj, na Społeczności nie mamy dostępu do waszych wniosków. Mimo szczerych chęci, niczego nie możemy sprawdzić. Dlatego najlepiej, żebyście pozostawali w kontakcie ze specjalistami, u których kompletowaliście dokumenty. Powinni informować Was o wszystkim na bieżąco. Status wniosku można też sprawdzić samodzielnie, na naszej stronie: https://forms.ingbank.pl/INGeWniosekWormsExt/WizardWfB.aspx?path=T3_MI-EndUserWormsExt-CAWK-STR&bank... Ważne, żeby znać swój numer wniosku.
22-07-2021 12:50
22-07-2021 13:51
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |