05-07-2021 20:21
06-07-2021 11:43
06-07-2021 13:23
Wniosek złożony 12.05 wraz z operatem. 24.05 przeskoczył na analiza. W sobotę 03.07 decyzja wstępna pozytywna (czas pokrył się z czasami prezentowanymi na stronie) i prośba o dodatkowe dokumenty...
06-07-2021 13:33
10-07-2021 10:20
12-07-2021 11:32
Tak, w moim przypadku otrzymanie decyzji pokryło się z alertem BIK. Decyzja dokładnie 2h po alercie. Poproszono o oświadczenie i dodatkowy dokument i 2 dni po dosłaniu przeskoczyło od razu na ostatni krok - podejmujemy decyzję. Wniosek składany z operatem.
12-07-2021 15:29
12-07-2021 19:07
12-07-2021 19:40
13-07-2021 09:05
Właśnie nie i w tym sęk, od soboty od godziny 7:46 jest na kroku 3. Każdy pośrednik jest inaczej traktowany niestety. Wnioski które wpłynęły do banku bez pośredników zewnętrznych są chyba szybciej przetwarzane.
Przekazałam Twoją prośbę do jednostki, która zajmuje się zgłoszeniem.
27-12-2025Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej
... 26-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |