Odpowiedz

Czas oczekiwania

Witam,
Wniosek złożony 20 mają. Po uzupełnieniach 27 maja przeskoczył na punkt 2 analiza dokumentów. Według tego co podajecie na stronie o czasach procesowania, dziś wydawaliscie decyzję dla wniosków analizowanych od 25 maja. Z tego wynika, że moja decyzja powinna być pojutrze. Oby. Choć zaczynam się bać, że nie będzie. Jak tam u reszty forumowiczów, rzeczywiście czas na uzyskanie decyzji pokrywa sie z tym co można zobaczyć na stronie? Jest tu ktoś, kto właśnie oczekuje już niecierpliwie na decyzję? My mamy już 27 dzień roboczy od przeskoczenia na analizę. Niby końcówka, a jakoś się boje, że znowu coś się przedłuży. ☹️🤔
Odpowiedz
0 Lajków
Demetria
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
1
22-06-2021
Wiadomość 1 z 29 (5 829 wyświetleń)

Re.: Czas oczekiwania

Kolejny dzień decyzję dla wniosków z 25 maja. 24 maja też ciągnął się przez dwa dni. To jakiś koszmar. 28 dzień roboczy. Serio?
Odpowiedz
0 Lajków
Demetria
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
1
22-06-2021
Wiadomość 2 z 29 (5 734 wyświetleń)

Re.: Czas oczekiwania

Wniosek złożony 12.05 wraz z operatem. 24.05 przeskoczył na analiza. W sobotę 03.07 decyzja wstępna pozytywna (czas pokrył się z czasami prezentowanymi na stronie) i prośba o dodatkowe dokumenty... 

Odpowiedz
0 Lajków
Mi1
Mi1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
30-06-2021
Wiadomość 3 z 29 (5 697 wyświetleń)

Re.: Czas oczekiwania

Dziękuję za odpowiedź. Czyli jest nadzieja.😀
Odpowiedz
0 Lajków
Demetria
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
1
22-06-2021
Wiadomość 4 z 29 (5 692 wyświetleń)

Re.: Czas oczekiwania

Czy w dzień otrzymania decyzji wstępnej sprawdzano BIK? O ile ma Pani alerty uruchomione😀
Odpowiedz
0 Lajków
Demetria
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
1
22-06-2021
Wiadomość 5 z 29 (5 347 wyświetleń)

Re.: Czas oczekiwania

Tak, w moim przypadku otrzymanie decyzji pokryło się z alertem BIK. Decyzja dokładnie 2h po alercie. Poproszono o oświadczenie i dodatkowy dokument i 2 dni po dosłaniu przeskoczyło od razu na ostatni krok - podejmujemy decyzję. Wniosek składany z operatem.

Mi1
Mi1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
30-06-2021
Wiadomość 6 z 29 (5 199 wyświetleń)

Re.: Czas oczekiwania

U nas tez po 2 h. W sobotę przeskoczyło na punkt 3. Dziś info od opiekuna, że jest pozytywna. Składały z operatem. I właśnie przeskoczyło na punkt 5. Jestem w szoku, że już dziś😀 a pani czeka na ostateczna? Kiedy przeskoczyło na 5?
Odpowiedz
0 Lajków
Demetria
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
1
22-06-2021
Wiadomość 7 z 29 (5 152 wyświetleń)

Re.: Czas oczekiwania

Witam. U mnie w sobotę wniosek przeszedł na krok 3 (także otrzymałem powiadomienie z BIK po godzinie 7:30 10.06). Wszystkie dokumenty składane były wraz z wnioskiem (także operat). Korzystam z pośrednika zewnętrznego. Właśnie się zastanawiam ile dni roboczych zajmie otrzymanie decyzji ostatecznej - te 8-9 dni? Powoli zaczyna mi się czas kończyć, a raczej wątpię, że ING raczy przyspieszyć mój wniosek.
Odpowiedz
0 Lajków
conan
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
6
12-07-2021
Wiadomość 8 z 29 (5 103 wyświetleń)

Re.: Czas oczekiwania

A u Pana przeskoczyło też już na 5 punkt?
Odpowiedz
0 Lajków
Demetria
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
1
22-06-2021
Wiadomość 9 z 29 (5 094 wyświetleń)

Re.: Czas oczekiwania

Właśnie nie i w tym sęk, od soboty od godziny 7:46 jest na kroku 3. Każdy pośrednik jest inaczej traktowany niestety. Wnioski które wpłynęły do banku bez pośredników zewnętrznych są chyba szybciej przetwarzane.

Odpowiedz
0 Lajków
conan
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
6
12-07-2021
Wiadomość 10 z 29 (4 999 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy