21-04-2022 14:44
21-04-2022 18:25
22-04-2022 16:20
Każdy wniosek jest analizowany indywidualnie. Czas oczekiwania zależy od ilości wniosków oczekujących na decyzję. Nie wiemy, kiedy faktycznie wniosek zmienił status na analizę. Dlatego trudno nam podać dokładne daty. Proszę Was o kontakt ze specjalistą, który składał wniosek.
23-04-2022 07:54 | Edytowano: 23-04-2022 08:00
25-04-2022 10:55
25-04-2022 16:44 | Edytowano: 25-04-2022 16:45
25-04-2022 19:22
26-04-2022 11:30
@Michal_K, dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą kredytu Na wydanie decyzji mamy 21 dni roboczych od otrzymania kompletu dokumentów. Skontaktuj się proszę z doradcą, u którego składałeś wniosek on przekaże Ci szczegółowe informacje dotyczące Twojej sprawy
29-04-2022 08:49
30-04-2022 08:54
Jeśli wniosek składałeś u pośrednika nasi doradcy w oddziale czy na infolinii nie mają do niego wglądu Skontaktuj się ponownie z pośrednikiem i poproś o przekazanie aktualnych informacji o Twojej sprawie.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024