03-01-2018 15:44
Witam, 14 grudnia złożyłam wniosek o kredyt hipoteczny poprzez doradcę kredytowego, do dziś nie mam żadnej odpowiedzi, doradca twierdzi że trzeba czekać cały czas.. prosząc go o nr wniosku powiedział, że nie może mi go podać do uzyskania decyzji finansowej. Czy mówi prawdę ???? Ponieważ dla mnie jest to po prostu śmieszne..
Pozdrawiam
03-01-2018 17:37
03-01-2018 20:56
@milesiaaa Status wniosku zgodnie z podpowiedzią @Michal_Par możesz sprawdzić kontaktując się z naszą infolinią hipoteczną pod numerem 32 357 00 57 (dni robocze 7-21 i w soboty 8-16). Nie potrzebujesz do tego numeru wniosku, natomiast jeżeli poprosiłaś o niego swojego doradcę kredytowego to powinien on podać Ci ten numer. Ciężko mi powiedzieć dlaczego tego nie zrobił.
04-01-2018 13:05
Dzwoniłam pod podany nr i na infolinii dowiedziałam się że pod moich danych nie ma w bazie co byłoby równoznaczne, że również nie ma mojego wniosku. Doradca natomiast twierdzi, że wniosek został złożony ale nie może podać jego nr, a na pytanie o brak jakichkolwiek moich danych w bazie ING odpowiada, że danych o mnie i o wniosku nie będzie dopóki wniosek nie zacznie być rozpatrywany, że wniosek jest w kolejce do pierwszej weryfikacji. Czy to możliwe ????
04-01-2018 16:06
Potwierdzam, mialem dokladnie taka sama sytuacje. Musisz poczekac na to az twoj wniosek zostanie przydzielony do analizy. Na moim przykladzie wiem ze obecnie jest duzy korek i trzeba sporo czekac na analize wniosku.
04-01-2018 16:28
04-01-2018 16:34
04-01-2018 21:14
milesiaaa Abyśmy mogli dokładnie sprawdzić, co się stało z Twoim wnioskiem, możesz złożyć reklamację. Na podstawie zgłoszenia postaramy się to dla Ciebie wyjaśnić.
Możesz w tym celu skontaktować się z naszą infolinią reklamacyjną pod numerem (32) 357 00 62 lub 800 193 012. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 19:00.
Mamy w tym czasie dużo wniosków w analizie. Jeśli Twój doradca kredytowy wysyła dokumenty pocztą, może to wpłynąć na czas analizy.
11-01-2018 08:58
Cześć wszystkim! Poniżej moja historia o oczekiwaniu na decyzję
Złożyliśmy wniosek o kredyt przez pośrednika 14 listopada 2017, 11 grudnia otrzymaliśmy "wstępną informację pozytywną" wraz z prośbą o wycenę nieruchomości, złożyliśmy zewnętrzny operat w ciągu ok. 3 dni i czekaliśmy... Na infolinii dowiadywaliśmy się jedynie, że trwa analiza dokumentów, aż w końcu 8 stycznia otrzymaliśmy decyzję pozytywną, a 10 stycznia już podpisaliśmy umowę kredytową.
Życzę wszystkim dużo cierpliwości!
11-01-2018 10:37
Dokładamy wszelkich starań aby wszystkie wnioski kredytowe złożone przez Klientów rozpatrzyć w jak najkrótszym możliwym terminie. W sytuacji gdy nasza oferta cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem, wniosków o kredyt wpływa więcej co niestety przekłada się na wydłużenie czasu ich obsługi i nie wszystkim Klientom możemy wydać decyzję tak szybko jak byśmy sobie tego życzyli.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024