19-03-2021 20:03
20-03-2021 20:21
Przykro mi, że taka sytuacja Państwa spotkała Niestety przez Społeczność ING nie mamy dostępu do danych w systemie, żeby cokolwiek sprawdzić. W opisanej sprawie powinien skontaktować się z nami wnioskodawca, żeby wyjaśnić sprawę.
22-03-2021 15:42
23-03-2021 10:55
23-03-2021 12:41
Pieniądze uruchamiamy na konto zbywcy. Taka informacja powinna być też w akcie notarialnym.
Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024