Odpowiedz

Brak e-maila z decyzją kredytową

Cześć,

 

w dn. 11.10 status mojego wniosku zmienił się na: Przyznaliśmy Ci kredyt hipoteczny.
Twój specjalista skontaktuje się z Tobą. Będziesz mógł umówić się na podpisanie umowy.

 

Kontaktowłam się wczoraj z moim doradcą. U niego status jest wciąż oczekuje na decyzję ostateczną.

 

Czy ktoś miał podobną sytuację? Ile mam czekać na otrzymanie maila lub/i sms z decyzją? 

Minęły dwa dni a ja dalej nie wiem nic nowego. :/

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
shrrew
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-10-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 758 wyświetleń)

Re: Brak e-maila z decyzją kredytową

W tej sytuacji to Twój specjalista, u którego składałaś wniosek powinien to dla Ciebie wyjaśnić. Przez naszą społeczność nie mamy dostępu do danych w naszych systemach. Standardowo status wniosku możesz sprawdzić na naszej stronie https://forms.ing.pl/DETeWniosekWormsExt/wizardwfb.aspx?path=T3_MI-EndUserWormsExt-CAWK-STR_PRED&ban... Jeżeli na tej stronie widzisz inny status niż Twój specjalista, to powinien on to dla Ciebie wyjaśnić.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MateuszS
Moderator
Moderator icon
182
37
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (1 711 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.

24-12-2024
Re.: Limit zadłużenia

Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn

...

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy