Odpowiedz

Brak e-maila z decyzją kredytową

Cześć,

 

w dn. 11.10 status mojego wniosku zmienił się na: Przyznaliśmy Ci kredyt hipoteczny.
Twój specjalista skontaktuje się z Tobą. Będziesz mógł umówić się na podpisanie umowy.

 

Kontaktowłam się wczoraj z moim doradcą. U niego status jest wciąż oczekuje na decyzję ostateczną.

 

Czy ktoś miał podobną sytuację? Ile mam czekać na otrzymanie maila lub/i sms z decyzją? 

Minęły dwa dni a ja dalej nie wiem nic nowego. :/

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
shrrew
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-10-2022
Wiadomość 1 z 2 (625 wyświetleń)

Re: Brak e-maila z decyzją kredytową

W tej sytuacji to Twój specjalista, u którego składałaś wniosek powinien to dla Ciebie wyjaśnić. Przez naszą społeczność nie mamy dostępu do danych w naszych systemach. Standardowo status wniosku możesz sprawdzić na naszej stronie https://forms.ing.pl/DETeWniosekWormsExt/wizardwfb.aspx?path=T3_MI-EndUserWormsExt-CAWK-STR_PRED&ban... Jeżeli na tej stronie widzisz inny status niż Twój specjalista, to powinien on to dla Ciebie wyjaśnić.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MateuszS
Moderator
Moderator icon
61
15
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (578 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Powolne działanie aplikacji ing

Potwierdzam, u mnie jest to samo. Mam Samsunga s 10E wersja systemu Android 12. Aplikacja chodzi bardzo wolno, jest to mega denerwujące. Zgłosiłam dzisiaj reklamację telefonicznie.

30-01-2023
Re: Powolne działanie aplikacji ing

Nie ponieważ problem nie jest po naszej stronie tylko po stronie ING.
Dlatego nic bardziej nie denerwuje niż stwierdzenie, że przeinstalowanie aplikacji albo wyczyszczenie cache powinno pomóc. Tą samą ...

30-01-2023
Re: Autoryzacja sms

Przekazałem Twój pomysł do odpowiedniego zespołu.

30-01-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy