13-10-2022 17:02
Cześć,
w dn. 11.10 status mojego wniosku zmienił się na: Przyznaliśmy Ci kredyt hipoteczny.
Twój specjalista skontaktuje się z Tobą. Będziesz mógł umówić się na podpisanie umowy.
Kontaktowłam się wczoraj z moim doradcą. U niego status jest wciąż oczekuje na decyzję ostateczną.
Czy ktoś miał podobną sytuację? Ile mam czekać na otrzymanie maila lub/i sms z decyzją?
Minęły dwa dni a ja dalej nie wiem nic nowego. :/
14-10-2022 17:08
W tej sytuacji to Twój specjalista, u którego składałaś wniosek powinien to dla Ciebie wyjaśnić. Przez naszą społeczność nie mamy dostępu do danych w naszych systemach. Standardowo status wniosku możesz sprawdzić na naszej stronie https://forms.ing.pl/DETeWniosekWormsExt/wizardwfb.aspx?path=T3_MI-EndUserWormsExt-CAWK-STR_PRED&ban... Jeżeli na tej stronie widzisz inny status niż Twój specjalista, to powinien on to dla Ciebie wyjaśnić.
Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni
... 25-11-2024Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".
25-11-2024