Odpowiedz

Brak e-maila z decyzją kredytową

Cześć,

 

w dn. 11.10 status mojego wniosku zmienił się na: Przyznaliśmy Ci kredyt hipoteczny.
Twój specjalista skontaktuje się z Tobą. Będziesz mógł umówić się na podpisanie umowy.

 

Kontaktowłam się wczoraj z moim doradcą. U niego status jest wciąż oczekuje na decyzję ostateczną.

 

Czy ktoś miał podobną sytuację? Ile mam czekać na otrzymanie maila lub/i sms z decyzją? 

Minęły dwa dni a ja dalej nie wiem nic nowego. :/

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
shrrew
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-10-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 709 wyświetleń)

Re: Brak e-maila z decyzją kredytową

W tej sytuacji to Twój specjalista, u którego składałaś wniosek powinien to dla Ciebie wyjaśnić. Przez naszą społeczność nie mamy dostępu do danych w naszych systemach. Standardowo status wniosku możesz sprawdzić na naszej stronie https://forms.ing.pl/DETeWniosekWormsExt/wizardwfb.aspx?path=T3_MI-EndUserWormsExt-CAWK-STR_PRED&ban... Jeżeli na tej stronie widzisz inny status niż Twój specjalista, to powinien on to dla Ciebie wyjaśnić.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MateuszS
Moderator
Moderator icon
179
36
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (1 662 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wyciągi w kolorze

Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni

...

25-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Dziękuję za reakcję, problem rozwiązany po trzeciej wizycie w oddziale, ale niesmak pozostał.
Pozdrawiam.

25-11-2024
Re: Przelew na telefon BLIK - limit?!

Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy