Odpowiedz

Brak decyzji od 23.11.20

Wniosek wraz ze wszystkimi dokumentami i operatem został złożony przez naszego pośrednika 23, zarejestrowany 24.11.20.

16 stycznia otrzymaliśmy prośbę o dosłanie dodatkowych dokumentów dotyczących 2019 roku, do dzisiaj status jest ciągle na punkcie 2- analiza.

Czy ktoś ma podobną sytuację i również jak my czeka ponad 41 dni roboczych?

 

Odpowiedz
0 Lajków
arena
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
21-01-2021
Wiadomość 1 z 3 (2 856 wyświetleń)

Re: Brak decyzji od 23.11.20

Czas jaki mamy na podjęcie decyzji to 21 dni. Liczymy go od momentu dostarczenia wszystkich dokumentów. W Twoim przypadku liczymy go od 16 stycznia, jeśli nie poprosimy o dodatkowe dokumenty. 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (2 739 wyświetleń)

Re: Brak decyzji od 23.11.20

Ok, czyli bankowi zajęło 37 roboczych dni żeby zdecydować, że czegoś jeszcze potrzeba, zamiast w ciągu kilku dni od złożenia przez nas kompletu dokumentow, poprosic o uzupelnienie. Takie przeciąganie jest bardzo nie w porządku, szczególnie, że każdy jest zobowiązany terminami w umowach przedwstępnych.

Odpowiedz
0 Lajków
arena
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
21-01-2021
Wiadomość 3 z 3 (2 732 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy