Odpowiedz

Brak decyzji od 23.11.20

Wniosek wraz ze wszystkimi dokumentami i operatem został złożony przez naszego pośrednika 23, zarejestrowany 24.11.20.

16 stycznia otrzymaliśmy prośbę o dosłanie dodatkowych dokumentów dotyczących 2019 roku, do dzisiaj status jest ciągle na punkcie 2- analiza.

Czy ktoś ma podobną sytuację i również jak my czeka ponad 41 dni roboczych?

 

Odpowiedz
0 Lajków
arena
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
21-01-2021
Wiadomość 1 z 3 (2 674 wyświetleń)

Re: Brak decyzji od 23.11.20

Czas jaki mamy na podjęcie decyzji to 21 dni. Liczymy go od momentu dostarczenia wszystkich dokumentów. W Twoim przypadku liczymy go od 16 stycznia, jeśli nie poprosimy o dodatkowe dokumenty. 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
530
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (2 557 wyświetleń)

Re: Brak decyzji od 23.11.20

Ok, czyli bankowi zajęło 37 roboczych dni żeby zdecydować, że czegoś jeszcze potrzeba, zamiast w ciągu kilku dni od złożenia przez nas kompletu dokumentow, poprosic o uzupelnienie. Takie przeciąganie jest bardzo nie w porządku, szczególnie, że każdy jest zobowiązany terminami w umowach przedwstępnych.

Odpowiedz
0 Lajków
arena
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
21-01-2021
Wiadomość 3 z 3 (2 550 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Błąd dla iOS 17

Wczoraj wydana została wersja z poprawkami dla iOS. Zainstalowałem nową wersję zadowolony, że po kilku miesiącach nareszcie udało się rozwiązać problem z kluczami U2F dla urządzeń Apple.

 

Niestety prze

...

29-11-2023
Re: Re.: Problem z logowaniem (menedżer haseł)

Jako bank nie rekomendujemy tych narzędzi, ale również nie zabraniamy z nich korzystać.

 

A to bardzo ciekawe. Mogę wiedzieć dlaczego? Wolicie aby klienci ustawiali proste hasła? Albo aby keyloggery ł

...

29-11-2023
Problem z otworzeniem dokumentów PDF

Dzień dobry. Staram się o kredyt w banku ING niestety od kilku dni mam problem z otwarciem większości dokumentów i formularzy PDF wysyłanych mi emailem przez konsultanta oraz pobieranych z oficjalnej ...

29-11-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy