Odpowiedz

Brak decyzji od 23.11.20

Wniosek wraz ze wszystkimi dokumentami i operatem został złożony przez naszego pośrednika 23, zarejestrowany 24.11.20.

16 stycznia otrzymaliśmy prośbę o dosłanie dodatkowych dokumentów dotyczących 2019 roku, do dzisiaj status jest ciągle na punkcie 2- analiza.

Czy ktoś ma podobną sytuację i również jak my czeka ponad 41 dni roboczych?

 

Odpowiedz
0 Lajków
arena
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
21-01-2021
Wiadomość 1 z 3 (3 384 wyświetleń)

Re: Brak decyzji od 23.11.20

Czas jaki mamy na podjęcie decyzji to 21 dni. Liczymy go od momentu dostarczenia wszystkich dokumentów. W Twoim przypadku liczymy go od 16 stycznia, jeśli nie poprosimy o dodatkowe dokumenty. 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
549
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (3 267 wyświetleń)

Re: Brak decyzji od 23.11.20

Ok, czyli bankowi zajęło 37 roboczych dni żeby zdecydować, że czegoś jeszcze potrzeba, zamiast w ciągu kilku dni od złożenia przez nas kompletu dokumentow, poprosic o uzupelnienie. Takie przeciąganie jest bardzo nie w porządku, szczególnie, że każdy jest zobowiązany terminami w umowach przedwstępnych.

Odpowiedz
0 Lajków
arena
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
21-01-2021
Wiadomość 3 z 3 (3 260 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nadplacdnie kredytu a zmniejszenie lat do spłaty

Żeby kredyt skrócił się o jedną ratę, to musisz tę ratę nadpłacić, czyli nadpłata musi wynosić tyle, ile wynosi część kapitałowa Twojej raty, albo nawet trochę więcej.

17-02-2025
Nadplacdnie kredytu a zmniejszenie lat do spłaty

Witam. W lutym zapłaciłem pierwszą ratę. Chciał bym nadpłacać kredyt co miesiąc po 1000 zł i zmniejszać lata do spłaty . Ratę mam 1360 zł. Na próbę nadpłat nadpłaciłem 100 zł. W aplikacji wybrałem opc...

17-02-2025
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy