Odpowiedz

Brak decyzji od 23.11.20

Wniosek wraz ze wszystkimi dokumentami i operatem został złożony przez naszego pośrednika 23, zarejestrowany 24.11.20.

16 stycznia otrzymaliśmy prośbę o dosłanie dodatkowych dokumentów dotyczących 2019 roku, do dzisiaj status jest ciągle na punkcie 2- analiza.

Czy ktoś ma podobną sytuację i również jak my czeka ponad 41 dni roboczych?

 

Odpowiedz
0 Lajków
arena
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
21-01-2021
Wiadomość 1 z 3 (3 188 wyświetleń)

Re: Brak decyzji od 23.11.20

Czas jaki mamy na podjęcie decyzji to 21 dni. Liczymy go od momentu dostarczenia wszystkich dokumentów. W Twoim przypadku liczymy go od 16 stycznia, jeśli nie poprosimy o dodatkowe dokumenty. 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (3 071 wyświetleń)

Re: Brak decyzji od 23.11.20

Ok, czyli bankowi zajęło 37 roboczych dni żeby zdecydować, że czegoś jeszcze potrzeba, zamiast w ciągu kilku dni od złożenia przez nas kompletu dokumentow, poprosic o uzupelnienie. Takie przeciąganie jest bardzo nie w porządku, szczególnie, że każdy jest zobowiązany terminami w umowach przedwstępnych.

Odpowiedz
0 Lajków
arena
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
21-01-2021
Wiadomość 3 z 3 (3 064 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Macie jakąś awarię?
Po zakupie biletu i próbie wejścia w szczegóły , nie można pobrać danych jak w załączniku

12-11-2024
Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Dokładnie, u mnie też problem.

Jestem bardzo ciekaw jak Ci "eksperci" od security wyobrażają sobie bezpieczne logowanie do banku. Ja widzę starszego Pana z kartką, trudnym i skomplikowanym (bo takie za

...

12-11-2024
Re.: Aktywacja bankowości internetowej

Login możemy przypomnieć w placówce. Jest on również w umowie o bankowość internetową. Jeśli nie mozesz nas odwiedzić ani nie masz dostępu do umowy, zadzwoń pod numer 32 357 00 69. Po uzyskaniu loginu...

12-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy