- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Blokada na opłatę kredytu
16-06-2017 11:40
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
bardzo proszę o informacje co oznacza wpis "Blokada na opłatę kredytu" ? Środki zawsze były pobierane zgodnie z harmonogramem, teraz, pomimo iż środki na koncie były, przy kwocie jaką pobraliście widnieje informacja że środki zostały zablokowane na opłatę kredytu. Dlaczego tak jest? czy coć uległo zmianie? dlaczego środki nie zostały normalnie zaksięgowane jak to było do tej pory?
Pytram ponieważ po raz pierwszy spotrykam się z taką sytuacją.
Pozdrawiam,
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-06-2017 16:56
Re.: Blokada na opłatę kredytu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Mikel Jest to standardowa procedura. W pierwszej kolejności w godzinach porannych, jeżeli pieniądze są na koncie, nakładamy blokadę na poczet spłaty kredytu, następnie w godzinnach wieczornych ściągamy blokadę i pieniądze księgujemy na rachunek kredytu.
*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20-12-2018 12:28
Re.: Blokada na opłatę kredytu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam
Jeśli jest problem ze spłatą bo po raz pierwszy od kilkunastu miesięcy regularnej spłaty mamy finansowy problem i na koncie nie ma środków a blokada jest na minusie co się stanie? Obecnie nie jesteśmy w stanie spłacić raty, po świętach około 27.12 dopiero takowa spłata nastąpi, co teraz? Lepiej gdzieś zadzwonić zgłosić problem czy co począć?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
21-12-2018 12:14
Re: Re.: Blokada na opłatę kredytu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Najlepiej, jeśli w tej sprawie zadzwonisz do nas pod numer 32 357 00 88 (infolinia centrum monitoringu i restrukturyzacji czynna od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00). Sprawdzimy, co możemy zaproponować Ci w Twojej sytuacji.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-09-2019 11:02
Re.: Blokada na opłatę kredytu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-09-2019 08:57
Re: Re.: Blokada na opłatę kredytu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nasz system działa w trybie księgowym od poniedziałku do soboty od 8:00 do 20:00.
Z reguły powinniśmy zablokować kwotę na spłatę raty w okolicach 8:00.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość