16-06-2017 11:40
Witam,
bardzo proszę o informacje co oznacza wpis "Blokada na opłatę kredytu" ? Środki zawsze były pobierane zgodnie z harmonogramem, teraz, pomimo iż środki na koncie były, przy kwocie jaką pobraliście widnieje informacja że środki zostały zablokowane na opłatę kredytu. Dlaczego tak jest? czy coć uległo zmianie? dlaczego środki nie zostały normalnie zaksięgowane jak to było do tej pory?
Pytram ponieważ po raz pierwszy spotrykam się z taką sytuacją.
Pozdrawiam,
16-06-2017 16:56
@Mikel Jest to standardowa procedura. W pierwszej kolejności w godzinach porannych, jeżeli pieniądze są na koncie, nakładamy blokadę na poczet spłaty kredytu, następnie w godzinnach wieczornych ściągamy blokadę i pieniądze księgujemy na rachunek kredytu.
20-12-2018 12:28
Witam
Jeśli jest problem ze spłatą bo po raz pierwszy od kilkunastu miesięcy regularnej spłaty mamy finansowy problem i na koncie nie ma środków a blokada jest na minusie co się stanie? Obecnie nie jesteśmy w stanie spłacić raty, po świętach około 27.12 dopiero takowa spłata nastąpi, co teraz? Lepiej gdzieś zadzwonić zgłosić problem czy co począć?
21-12-2018 12:14
Najlepiej, jeśli w tej sprawie zadzwonisz do nas pod numer 32 357 00 88 (infolinia centrum monitoringu i restrukturyzacji czynna od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00). Sprawdzimy, co możemy zaproponować Ci w Twojej sytuacji.
08-09-2019 11:02
09-09-2019 08:57
Nasz system działa w trybie księgowym od poniedziałku do soboty od 8:00 do 20:00.
Z reguły powinniśmy zablokować kwotę na spłatę raty w okolicach 8:00.
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024