Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Aneks do umowy i błyskawiczna decyzja

Witam,

30.09 składaliśmy wniosek o aneks do umowy o kredyt hipoteczny w celu zwiększenia kwoty kredytu. Dziś po wpisaniu numeru umowy widnieje informacja, że decyzja została podjęta. Czy jest to możliwe, że tak szybko zostaliśmy skreśleni lub ocenieni pozytywnie? Czekam na informację od pracownika banku, ale nie wiem czy dostanę ją w weekend, a ciekawość jest ogromna.
Odpowiedz
0 Lajków
baanaan
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-10-2021
Wiadomość 1 z 3 (4 167 wyświetleń)

Re.: Aneks do umowy i błyskawiczna decyzja

Możliwe, obecnie jest mniej wniosków o kredyt niż w okresie np maj-lipiec. Czasy procesowe to potwierdzają, obecnie na analiza wstepna jest mniej niz 20 dni a wczesniej było to 40.

Odpowiedz
0 Lajków
aaa12345
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
77
12
12-08-2021
Wiadomość 2 z 3 (4 076 wyświetleń)

Re: Aneks do umowy i błyskawiczna decyzja

@baanaan jest to możliwe. Jeśli specjalista jeszcze do Ciebie się nie odezwał, to proszę skontaktuj się z nim samodzielnie. Otrzymasz wówczas szczegóły decyzji



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (4 055 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Terminy podpisania umowy

Cześć,

próbuję podpisać umowę o kredyt hipoteczny. Natomiast w Warszawie jest całkowity brak terminów przez 2 tygodnie. A ja w przyszłym tygodniu mam wyznaczony termin podpisania aktu notarialnego. Nik...

19-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.

19-04-2025
Re.: Problem z założeniem konta przez selfie - błąd aplikacji przy robieniu zdjęcia

Przykro mi, że napotkałaś kłopot z założeniem konta. Proszę, podaj nam model telefonu oraz wersję systemu, przekażemy je do właściwego działu z prośbą o pomoc w tej sprawie.

19-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy