12-07-2022 04:35
13-07-2022 07:31
Już odpowiemy na Twoje pytania:
1. Nie, w tej sytuacji aneks to tylko formalność,
2. Nie badamy ponownie zdolności kredytowej, dlatego też maksymalna rata nie może być wyższa niż już wcześniej dla Ciebie wyliczona,
3. Żadnych dodatkowych dokumentów nie będziemy od Ciebie potrzebować,
4. Aneks podpiszesz tylko w naszej placówce bankowej. Możesz się jednak umówić na takie spotkanie wcześniej na naszej infolinii: 32 357 00 57,
5. Do podpisania takiego aneksu wymagamy, żeby były obecne wszystkie strony umowy.
Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach
08-11-2024