Odpowiedz

uruchomienie transzy

Dzień dobry,

Do 1 sierpnia deweloper oczekuje wpłaty drugiej transzy kredytu hipotecznego. Jestem przed pierwszym uruchomieniem transzy przez bankowość elektroniczną. W aplikacji jest zapytanie o datę uruchomienia. Rozumiem, że na rozpatrzenie macie Państwo 10 dni. Moje pytanie jest kiedy właściwie mam złożyć wniosek i jaką ustawić datę wypłaty transzy. Czy okres 10 dni powinien się zawierać w dacie uruchomienia?

Odpowiedz
0 Lajków
misiek324
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
20-01-2022
Wiadomość 1 z 5 (4 036 wyświetleń)

Re.: uruchomienie transzy

[ Edytowane ]

10 dni to okres na przeprocesowanie wniosku o wypłatę, więc wniosek musisz złożyć na 10 dni przed wskazaną przez ciebie we wniosku datą wypłaty.

Odpowiedz
0 Lajków
dalena
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
45
13
17-11-2020
Wiadomość 2 z 5 (4 023 wyświetleń)

Re.: uruchomienie transzy

Rozumiem, a czy datę wypłaty trzeba ustalić na datę wskazaną za maksymalną przez dewelopera czy można kilka dni wcześniej?

Odpowiedz
0 Lajków
misiek324
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
20-01-2022
Wiadomość 3 z 5 (3 999 wyświetleń)

Re.: uruchomienie transzy

Może czy nawet powinno być wcześniej, bo pieniądze te muszą dotrzeć w terminie do developera.
Odpowiedz
0 Lajków
dalena
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
45
13
17-11-2020
Wiadomość 4 z 5 (3 993 wyświetleń)

Re: Re.: uruchomienie transzy

@misiek324 Możesz wpisać datę wcześniejszą, najlepiej z dnia złożenia wniosku o wypłatę transzy. Zrealizujemy to do 10 dni roboczych.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
453
84
18-01-2021
Wiadomość 5 z 5 (3 936 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy