Odpowiedz

Aktualizacja adresu

Cześć,

 

Zwracam się do Was z zapytaniem, ponieważ Konsultanci na czacie oraz na infolinii nie są w stanie mi pomóc.

 

Posiadam w ING kredyt hipoteczny wraz z żoną oraz kredyt gotówkowy który jest na żonę. Chcę zaktualizować adres stały, korespondencyjny oraz adres nieruchomości na kredycie hipotecznym. Swoje dane zaktualizowałem już w bankowości, która jest na mnie ale nadal dostajemy korespondencję papierową na stare adresy. W związku z tym, mam następujące pytania"

 

1. Jak zaktualizować mój adres stały, korespondencyjny oraz nieruchomości na kredycie hipotecznym?

2. Jak zaktualizować adres stały, korespondencyjny mojej żony która jest również kredytobiorcą kredytu hipotecznego i nie posiada bankowości elektronicznej?

3. Jak zaktualizować adres stały oraz korespondencyjny w umowie o kredyt gotówkowy który jest na moją żonę?

 

Liczę na Waszą pomoc.

 

Pozdrawiam

Adam

Odpowiedz
0 Lajków
adams1692
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-12-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 977 wyświetleń)

Re: Aktualizacja adresu

Adres do korespondencji zarówno Ty, jak i żona możecie zaktualizować: 
- w Moim ING ( każdy w swojej bankowości, wybierając po zalogowaniu Profil/Moje dane/Dane osobiste)
- dzwoniąc do nas - (32) 357 00 69.  
Adres zamieszkania możecie zmienić w Moim ING lub w naszym oddziale.
Aby zmienić adres nieruchomości, prosimy o przesłanie aktu notarialnego lub dokumentu nadania numeru porządkowego. Taki dokument możesz nam przesłać w Moim ING, wybierając kolejno: Kredyt hipoteczny/Wnioski/Potwierdzenie spełnienia warunków umownych.
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
185
42
23-04-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 881 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy