13-12-2020 16:57
we wstępnej decyzji bank skrócił okres kredytowania, orientujecie się czy mamy możliwość negocjacji okresu?
14-12-2020 16:56
Proszę, skontaktuj się z nami w tej sprawie ze specjalistą, który kompletuje dla Ciebie dokumenty do wniosku kredytowego. Postaramy się to sprawdzić i wyjaśnić dla Ciebie
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024