07-09-2021 15:17
07-09-2021 15:33
A sprawdzałaś na stronie na jakim aktualnie etapie jest Twój wniosek?
07-09-2021 15:45
08-09-2021 15:39
Ciężko stwierdzić. Niektórzy pisali że po kilku dniach a inni że po kilkunastu.
08-09-2021 20:14
Każdy wniosek staramy się rozpatrywać najszybciej jest to możliwe. W ostatnim czasie takich wniosków mamy jednak bardzo dużo i ten okres może być faktycznie wydłużony
Niestety nie jesteśmy w stanie przewidzieć, w jakim czasie rozpatrzymy Twój. Bądź na bieżąco w kontakcie z opiekunem wniosku, na pewno będzie Cię o wszystkim informował ![]()
09-09-2021 12:39
09-09-2021 13:00
Ja powiem szczerze, że trochę nie rozumiem, bo powinniście dostać wstępną decyzję kredytową. Na stronie czasów procesowych jest komunikat o informacjach wstępnych. Poza tym do ostatecznej decyzji jest potrzebna Umowa deweloperska, czy takową też załączyłaś podczas składania wniosku?
09-09-2021 13:41
09-09-2021 15:44
To faktycznie dziwna sytuacja
chyba po prostu trzeba śledzić na jakim etapie jest wniosek i prównywać to z czasami procesowymi na stronie. Bo inaczej żadnej odpowiedzi i tak nie uzyskasz ;(
09-09-2021 16:20
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |